ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۲ آذر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عبدالله شهبازی:

نظام چنان منجمد شده

که واقعیات روشن را نمی بیند!

 
 
 

 

 

یادداشت کوتاهی را که می خوانید از عبدالله شهبازی مورخ ایرانی است که حسین خزلی، در تلگرام خود با این توضیح منتشر کرده است:انتشار این متن با اطلاع ایشان (عبدالله شهبازی) منتشر شد.

 «صحنه‌هایی که در شب پس از بازی ایران- آمریکا، شادی بخش قابل توجهی از مردم به دلیل پیروزی تیم آمریکا، دیدیم بسیار هشداردهنده است. علل آن کاملاً روشن است و تبیین آن مغز پیچیده‌ای نمی‌خواهد.

از یکسو، میزان نفرت بخشی از مردم از «وضع موجود» را نشان می‌دهد که آنان را به مقابله با هر چه مورد حمایت حکومت است وامی‌دارد.

از سوی دیگر به وضوح نشان می‌دهد که تبلیغات تکراری و شعاری علیه آمریکا و منتسب کردن هر رطب و یابسی به آمریکا می‌تواند چه نتیجه معکوسی ببار آورد.

همانطور که قبلاً‌ نیز نوشته‌ام، به جایی رسیده‌ایم که همه ارزش‌هایی که انقلاب ۱۳۵۷ علیه آن رخ داد و شعارهای توده‌های مردم علیه آن بود، به ضد خود تبدیل شده است.

 پیشتر نوشتم که در این فضا بعید نیست زمانی نتانیاهو در نقش «کورش کبیر» و «ناجی ایران»  ظهور کند و اقبال بخش مهمی از مردم را برانگیزاند.

عمیقاً متأسفم که تصلب چنان مقامات نظام را منجمد کرده که واقعیاتی این همه روشن را نمی‌خواهند ببینند.» (عنوان از پیک نت است)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳ دسامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: