ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ آذر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

راشا تودی:

۴ شرط امریکا برای

حمایت نکردن از اعتراضات ایران

 
 
 
 
 

 

راشا تودی – ۶ دسامبر ۲۰۲۲ –اعلام کرد:

یک مقام ارشد امنیتی ایران گفت برخی از کشورهای غربی که از ناآرامی های اخیر ایران حمایت و آن را تحریک کردند، اعلام کرده اند، در صورتیکه تهران به طور کامل به شرایط آنها عمل کند، حمایت خود را از این ناآرامی ها پس خواهند گرفت.

این مقام روز دوشنبه به شبکه تلویزیونی عربی زبان العالم گفت که دولت ها پیشنهاد کرده اند که آماده توقف مرحله جدید جنگ هیبریدی خود علیه ایران هستند. در مقابل، ایران باید شروع به پمپاژ بدون قید و شرط و فراوان نفت و گاز طبیعی به بازارهای جهانی انرژی کند، در گفتگوها درباره احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵ به طور کامل به خواسته های آمریکا تن یدهد. همچنین آشتی با عربستان و حل و فصل اختلافات با دولت ریاض بر سر مسائل منطقه ای (یمن) را سومین شرط تحمیلی از سوی سازمان های اطلاعاتی غربی بوده است. در نهایت گفته می شود که از تهران خواسته شده تمامی روابط دیپلماتیک، اقتصادی و تجاری با مسکو را قطع کند و هرگونه همکاری با روس ها را متوقف سازد.

راشا تودی خود ابراز نظر کرده که ایالات متحده اخیراً علاقه چندانی به راه اندازی مجدد توافق هسته ای با تهران نشان نداده است - به ویژه از اواسط سپتامبر که موجی از ناآرامی ها ایران را لرزاند. رابرت مالی، فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران روز شنبه گفت که ایالات متحده اکنون به جای مذاکرات متوقف شده برای احیای توافق هسته ای بین المللی با ایران، بر "فروش تسلیحات ایرانی به روسیه" و "حمایت از معترضان" در این کشور تمرکز کرده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۷ دسامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: