ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۹ آذر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از یک پیام دریافتی

به سمت سرکوب شدید

و اختناق شدید تر می رویم؟

 
 
 

 

 

اصلا وضع خوبی نیست. جوانان خواهان تغییرند و هر چیزی را به شرایط موجود می پذیرند. من آنچه می بینم تکرار دهه شصت، ولی با تغییرات روز است. شنیده ام که تا هفته پیش خامنه ای مخالف اعدام وتند روی بوده اما متاسفانه بخشی از بدنه قوه قضائیه توانست سکوت ایشان را دست آویز اعدام کند.

در بیت نظر خوبی درباره پایداری نیست. اما کم کم افراد معتدل از ارگان ها کنار گذاشته می شوند.

یکی دیگر از دوستان با کارمندان و دو تن از روسای.... جلسه کاری داشته که بحث به مسائل روز میکشد. یکی از روسا در جلسه گفته: این علی کریمی .... اگر آدمش می کردیم حالا مشکلات اینقدر زیاد نبود. آن رئیس دیگر  اعتراض کرده و گفته اگر گذاشته بودین رئیس فدراسیون بشود الآن همراه تیم ملی در قطر بود. بقیه همراهی کردند. نظر اکثریت حاضر درجلسه این بود که ما سلبریتها را هل دادیم به طرف جبهه دشمن. اغلب آنها نظرات منطقی مطرح کردند البته همگی معتقد بودند شرایط احتمال دارد به سمت سوریه ای شدن پیش برود.

یکی از حاضران جلسه گفت: اگر شرایط بطرف دهه شصت برود نظام تخصص در جمع کردن اوضاع را دارد و شرایط داخلی را با یک سرکوب شدید و اختناق شدیدتر کنترل می کند. شما شاید یادتان نباشد اما من یادم هست که در آن دوران مجاهدین تقریبا در هر خانواده یک هوادار داشت اما وقتی رفتند به سمت ترور ریزش شدید پیدا کردند. با آنکه رئیس جمهور و نخست وزیر رئیس قوه قضائیه وکلی نماینده مجلس و امام جمعه را ترور کردند نظام موفق شد شرایط را جمع کند و راست ترین افراد حاکم شدند.

عکس: صحنه ای در مرکز شهر تهران در روز اعلام قیام مسلحانه مجاهدین خلق که متعاقب آن انفجارها و ترور ها و اعدام  های حکومتی آغاز شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۰ دسامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: