ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۱ آذر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سردار وحیدی وزیر کشور:

با افکار مصباح یزدی

باید گام دوم انقلاب را برداشت!

 
 
 

 

 

مصباح یزدی از تئوریسین  های قتل های زنجیره ای بود و تا حضوردر مجلس خبرگان خود را بالا کشید. دردوران رهبری آیت الله خمینی منزوی بود و او اجازه حضور به امثال وی نمی داد. در مناظره های تلویزیونی با حضور احسان طبری، عبدالکریم سروش و فرخ نگهدار شرکت کرد و این تنها فعالیت او در دهه اول انقلاب بود. اما پس از درگذشت آیت الله خمینی پیش کشیده شد و در واقع از پشت پرده در آمد و از شاهکارهای او به ریاست جمهوری رساندن احمدی نژاد بود تا زمینه ظهور امام زمان را فراهم کند و برای این کار یک اتوبان  هم ساخت! او چند تشکل سیاسی هم بوجود آورد تا آنکه رسید به دوران تاسیس جبهه پایداری، تشکلی که عکس برگردان انجمن حجتیه است!

سردار احمد وحیدی که در کابینه ابراهیم رئیسی وزیر کشور شده و پیشتر فرمانده سپاه قدس بود همین هفته در نشست مجریان دومین سالگرد مرگ مصباح یزدی حضور یافت و گفت:

در اوج تنازعات افکار مختلف در قبل و آستانه انقلاب، افکار شهید مطهری راهگشا بود. راه‌های زیادی در پیش است و رسیدن به نقطه اعتلا به ‌سادگی ممکن نیست، رسیدن به عصر ظهور آمادگی می‌خواهد و امتحان‌ها باید داد. در اوایل انقلاب که مباحث متعددی از سوی گروه‌ها مطرح می‌شد، علامه مصباح از جمله کسانی بود که در مناظرات تلویزیونی روشنگری می‌کرد. تنها راه مبارزه با وسوسه‌های گسترده دنیای مدرن و البته جاهل، همین است. راهی جز مصون‌سازی نداریم. باید با شدت مقابله کنیم. ما باید نسل جوان را برای گام دوم انقلاب آماده کنیم و لازمه آن، زنده نگهداشتن افکار شخصیت‌هایی چون علامه مصباح است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۲ دسامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: