ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۲ آذر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیدار فرمانده نیروی هوائی ایران با وزیر دفاع روسیه

کم سابقه ترین رابطه

نظامی میان ایران و روسیه

 
 
 

 

 

برنامه تفسیری "استاشکو" که از مسکو و با آدرس های متغیر (برای گریز از بسته شدن توسط غرب) روی یوتیوب برنامه پخش می کند، یکشنبه شب با انتشار تصویر دیدار فرمانده نیروی هوائی ایران "امیر عزیر نصیرزاده با وزیر دفاع روسیه اعلام کرد: در این مذاکرات قراردادهائی منعقد شد که هنوز رسما اعلام نشده و جلسه نیز محرمانه بوده است، اما یک روز پس از مذاکره برخی مطبوعات امریکا اطلاعات زیر را بعنوان نتیجه مذاکرات منتشر کردند:

- ایران و روسیه در تاتارستان یک کارخانه تولید مشترک پهپاد راه اندازی خواهند کرد

- ایران ۶۰۰ پهپاد به روسیه فروخته که درحال انتقال است

- ایران موشک های کروز به روسیه میدهد

- روسیه پیشرفته ترین جت جنگده خود "سوخو ۳۵" را به ایران می فروشد که از اف ۳۵ امریکا مدرن تر و پیشرفته تر است و ترکیه با همه تلاش خود هنوز نتوانسته آن را از امریکا بخرد. به گفته مفسر برنامه استاشکو، مناسبات اسرائیل با سوخو ۳۵ مناسبات جن و بسم الله است!

- انتقال سامانه دفاع موشکی اس  ۴۰۰ به ایران نیز مورد تفاهم قرارگرفته است.

درهمین برنامه مفسر با تعجب این سئوال را طرح کرد که "ما به این اخبار از طریق رسانه های امریکا دست یافته ایم و هنوز مسکو هیچ اطلاعاتی درباره جزئیات این دیدار و مذاکره منتشر نکرده است.

با این تاکید مفسر برنامه، باید پرسید اطلاعات درونی این جلسه از کجا و چگونه به امریکا رسیده است؟ جز از سوراخ های جاسوسی در ارگان های مختلف نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی؟

ضمنا در همین برنامه بصورت پیش بینی مطرح شد که آغاز سال آینده میلادی همراه خواهد شد با تغییرات وسیع در فرماندهی ارتش روسیه!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۳ دسامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: