ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۳ آذر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مجله تایم زلنسکی را

 مرد سال انتخاب کرد!

پيش نماز ده كه مرغابی بود

وندر آن ده بين چه رسوائی بود

ریانووستی- نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

اسکات ریتر، افسر بازنشسته سازمان اطلاعاتی تفنگداران دریایی ایالات متحده، در مصاحبه ای با کانال یوتیوب Judging Freedom گفت، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، با وجود بی کفایتی سیاسی و حمایت آشکار از نئونازیسم، به عنوان شخصیت سال مجله تایم آمریکا انتخاب شده است.
ما باید این موضوع را درک کنیم که از همان ابتدای درگیری نظامی، تصویر زلنسکی، توسط سازمان سیای امریکا و "ام آی 6" انگلستان، با کمک جنگ اطلاعاتی و روابط رسانه ای شکل گرفت. شناسایی رئیس جمهور اوکراین، توسط مجله تایم به عنوان «شخصیت سال» پی آمد این تصویر سازی است. چنین شخصیتی آخرین کسی در جهان است که باید این عنوان را می گرفت. زیرا این انتخاب یک کابوس برای اوکراین، اروپا و ایالات متحده آمریکا است.

رئیس جمهور اوکراین، آنچنان عشق به قدرت داشت که تمام رسانه های مخالف در این کشور را سرکوب کرد و بساط روزنامه ها و کانال های تلویزیونی را جمع کرد.

این افسر بازنشسته یاد آور شد که از ماه فوریه، وی فعالیت احزاب سیاسی مخالف، به استثنای نازی ها را ممنوع کرده است.

اسکات ریتر، می افزاید، یک کمدین بی‌کفایت تبدیل به یک سیاستمدار شده است که حتی قبل از درگیری‌های نظامی، میزان تأییده او در اوکراین، زیر 25 درصد بود.

زلنسکی، نه تنها دموکراسی را ترویج نمی کند، بلکه به عنوان ابزاری برای دیکتاتوری و استبداد عمل می کند. علاوه بر این، او آشکارا از خود به عنوان یک رئیس دولت نئونازی صحبت می کند که از دیدگاه های استپان باندرا بنیانگذاری نازیسم در اوکراین در دوران هیتلر، الهام می گیرد...

در همین رابطه دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه، با اظهار نظر در باره تصمیم این نشریه آمریکایی، معیارهای این مجله را که به شدت روسیه هراس است، از جریان و معیارهای اصلی غربی‌ها فراتر نمی رود.

مجله تایم از سال 1927 تا به حال افرادی را به عنوان «شخصیت سال» انتخاب کرده است. اولین بار این عنوان به خلبان چارلز لیندبرگ، داده شد که به تنهایی از اقیانوس اطلس عبور کرد. طی سال‌ها، روسای جمهور آمریکا، رهبران اتحاد شوروی، الیزابت دوم ملکه سابق بریتانیا، آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و تاجر الون ماسک، جوایزی را دریافت کرده‌ اند.

+++
در خبرهایی دیگر: خوانندگان وبسایت Breitbart که دیدگاه تاکر کارلسون، مجری فاکس نیوز را منعکس می‌کند آمده است: کاربران پرتال رئیس جمهور اوکراین را به گدایی از غرب و نسل کشی روس زبان ها در این کشور متهم کردند و تغییر قدرت در سال 2014 را نیز غیرقانونی خواندند. ولودیمیر زلنسکی هیچ سنخیتی با دموکراسی ندارد.

+++
فلوریان فیلیپو، سیاستمدار فرانسوی نیز در پست توئیتری خود نوشت: قیمت سرسام آور انرژی در اروپا به علت تحریم های احمقانه اعمال شده علیه روسیه! 80 درصد نانوایی ها و شیرینی پزی های ما به دلیل هزینه‌های انرژی در سال 2023 در فرانسه بسته ‌خواهند شد. ما می توانیم و باید فورا تحریم های روسیه را متوقف کنیم!

فیلیپو، برآمدن این مشکل را به گردن الیگارشی فرانسه می‌اندازد که به نظر او از این طریق به رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی کلاهبردار کمک مالی و تسلیحاتی می‌ کنند.

 پيش نماز ده كه مرغابی بود

وندر آن ده بين چه رسوائی بود

 

https://ria.ru/20221212/zelenskiy-1838104099.html


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ دسامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: