ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۷ آذر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جبهه دوم در بلاروس باز می شود

سال نو میلادی

سال گسترش جنگ خواهد بود

 
 
 

 

 

سال جاری میلادی درحالی می رود به پایان برسد که همچنان تقابل جنگی میان ناتو به رهبری امریکا و روسیه ادامه دارد و شواهدی وجود دارد که پس از پایان تعطیلات سال نو میلادی این جنگ دامنه وسیع تری به خود بگیرد.

هم ناتو نیروی خود را برای گسترش جنگ در سال آینده بسیج می کند و هم روسیه. تازه ترین اخباری که سایت "استاشکو" مفسر نظامی- سیاسی روس منتشر کرده، روسیه موشک های معروف به خنجر را به جمهوری بلاروس منتقل کرده و باحتمال زیاد در سال آینده جبهه تازه ای در جنگ اوکراین از مرز بلاروس باز خواهد شد. هنوز معلوم نیست و یا فاش نشده که آیا موشک های اتمی نیز در بلاروس مستقر شده است یا نه! موشک خنجر قادر است تا عمق سنگرهای بتنی زیر زمینی فرو برود. ضمنا بموجب فیلم های منتشر شده دومین موشک بالستیک قاره پیمای "یارس" طی دو روز گذشته به کوزلسک واقع در منطقه "کالوژسکایا" منتقل شده است. این موشک های بالستیک و استراتژیک است و قابلیت حمل کلاهک اتمی دارد. این منطقه در لنینگراد نزدیک مرز با فنلاند قرار دارد و حمل این موشک قاره پیما نشان میدهد که روسیه خود را آماده پذیرش فنلاند در ناتو و استقرار موشک های اتمی ناتو در خاک فنلاند می کند.

در یک خبر دیگر، گفته می شود در آغاز سال نو میلادی تغییرات مهم در سطح فرماندهی  ارتش روسیه بوجود خواهد آمد. این تغییرات متناسب با گسترش جنگ انجام خواهد شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: