ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ آذر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

درانتظار اصلی ترین نبرد استراتژیک

بازدید پوتین از طرح های جنگی

و جلسه یک روزه با ژنرال ها

 
 
 

 

 

در ادامه پیش بینی ها درباره باز شدن جبهه جدیدی از خاک جمهوری بلاروس علیه ارتش اوکراین و ناتو و آغاز فصل تازه ای از حرکت ارتش روسیه به طرف کیف پایتخت اوکراین، پوتین یک بازدید کامل از نقشه های جنگی و سپس جلسه چندین ساعته در مرکز وزارت دفاع با و وزیر دفاع، فرمانده جبهه اوکراین و رئیس ستاد مشترک نظامی داشته است. درباره این دیدار و جلسه که گفته می شود یک روز کامل به طول انجامیده هیچ خبری جز گزارش کوتاهی که سایت "استاشکو" در یوتیوب منتشر کرده بدست نیآمده است. متعاقب این جلسه، وزیر دفاع روسیه فرماندهان نظامی ارشد ارتش روسیه را فراخوانده و نتایج تصمیماتی را که با حضور پوتین گرفته شده بود به آنها ابلاغ کرده است.

سایت "استاشکو" همچنین اعلام کرد که حمله به زیر ساخت های اوکراین که مقدمه حرکت ارتش روسیه به طرف کیف است، چنان وسیع است که مترو شهر کیف بدلیل قطع کامل برق شهر بکلی از کار افتاده و شهر نیز شب ها در تاریکی مطلق فرو می رود.

ریچارد بلک سناتور سابق آمریکایی در یک مصاحبه گفت:

نبرد در اوکراین بتدریج برای ارتش اوکراین به فاجعه تبدیل شده است زیرا ارتش روسیه موفقیت خود را تا اخرین روزهای سالی که بزودی به پایان می رسد چهار برابر کرده است.

ارتش اوکراین در حال ضعیف شدن است، سربازان به دیگ مرگ باخموت (منطقه ای که در جنگی شدید جریان داشت)می ریزند و به نظر می رسد که دولت اوکراین هیچ راه حلی برای این مشکل ندارند.

روسیه در باخموت پیروز شد و اوکراین در باخموت شکست خورد و این ثابت می کند که به اصلی ترین نبرد استراتژیک نزدیک می شویم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۹ دسامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: