ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۸ آبان ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

صرفه جوئی در مصرف لوازم بهداشتی

بوی زیر بغل انگلیسی ها

این روزها سوژه روز شده!

 
 
 

 

 

هزاران انگلیسی به خاطر صرفه جویی در مصرف لوازم بهداشتی : صابون، دستمال توالت و "دئودورانت" برای دفع بوی زیر بغل گرفتار خجالت شده اند. بانک بهداشت، که این مطالعه را با YouGov  انجام داده، اعلام کرد که 12 درصد از افراد مورد بررسی به دلیل این "بحران پنهان" از ملاقات با همکاران خودداری میکنند.

در این گزارش آمده است: 3.2 میلیون بزرگسال در بریتانیا در «فقر بهداشتی» هستند و بسیاری از آنها از رفتن به سر کار خجالت می کشند زیرا در مصرف اقلامی مانند صابون و دئودورانت  مجبور به صرفه جویی هستند.

مدیر شرکت «روث براک» اضافه میکند: "این بسیار بیشتر از آن چیزی است که ما فکرش را میکردیم و بدتر اینکه هر روز این مشکل اجتماعی و اقتصادی در حال افزایش است و به طور نامتناسبی بر آسیب پذیرترین افراد جامعه تاثیر می گذارد."

یک چهارم از 2200 نفر مورد پرسش گفتند: بدون دستمال توالت یا صابون مانده اند و 30 درصد از زنان امکان خریدن "پد" را ندارند.

بر اساس این گزارش، افرادی که در فقر بهداشتی زندگی می‌کنند، از امکان خرید محصولات شوینده‌هایی مانند لباسشویی و استحمام و سایر محصولات پاک ‌کننده  و خوشبو کننده ها کم توانند  و یا به خاطر صرفه جویی از خرید آنها خودداری می کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۳۰ اکتبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: