ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۹ آبان ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در انفجار لوله های گاز استریم نیز انگلیس دست داشته

توطئه انگلیس برای

متوقف شدن ارسال غله به اروپا

 
 
 
 
 

 

درباره حمله پهپادی به بندر سواستوپل روسیه که موجب شد تا روسیه از معاهده انتقال غله روسیه و اوکراین به اروپا خارج شود این گزارش منتشر شده است: حمله به سواستوپل با 9 پهپاد و هفت خود روی بدون سرنشین و خودگردان انجام شد. ناوگان دریای سیاه در جریان دفع حمله چهار هواپیمای بدون سرنشین نیروی دریایی اوکرایئن را سرنگون کرد و سه خودروی مهاجم را نیز منهدم کرد.

کشتی هایی که مورد حمله قرار گرفتند بخشی از صادرات محصولات کشاورزی را از اوکراین با استفاده از "راهروی غلات" منتقل می کردند.

روسیه اعلام کرده که این حمله با هدایت مستقیم متخصصان انگلیسی مستقر در شهر اوچاکیو منطقه میکولایف اوکراین انجام شد.

همچنین نیروی دریایی بریتانیا در طراحی، تدارک و اجرای حمله تروریستی به لوله گاز نوراستریم 1 و 2 در در دریای بالتیک در 26 سپتامبر سال جاری شرکت داشته است.

تصمیم روسیه برای متوقف کردن انتقال غله به اروپا با واکنش شتابزده سازمان ملل و دبیرکل ناتو قرار گرفت. دبیرکل اتحادیه ناتو در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نخست وزیر رومانی در بروکسل گفت: ما از روسیه می خواهیم که قرارداد غلات سازمان ملل را با مشارکت ترکیه تمدید کند تا از تامین مواد غذایی بی وقفه برای نیازمندان اطمینان حاصل شود.

سایت های خبری روسیه نوشتند: این درخواست را کسی میکند که دو روز قبل اعضا سازمان مطبوعش "انگلیس با همکاری دیگر اعضا ناتو و اکراین " به کشتی های حمل غلات حملات متعدد هوایی و دریایی کردند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۳۱ اکتبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: