ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ آبان ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چند واقع بینی

در سخنرانی اخیر رهبر ج. اسلامی

 
 
 

 

 

درباره عنوان اول پیک نت روز گذشته، چند پیام دریافت داشته ایم. در این پیام ها دو مسئله مطرح شد. یک گروه پرسیده اند که شما چرا سخنرانی علی خامنه ای را اینطور پوشش داده اید؟ و گروه دوم نوشته اند که این سخنرانی خیلی طولانی است و در ایران هم سنگین است و باز نمی شود. کدام قسمت این سخنرانی مورد نظر شما بوده و چرا همان قسمت را منتشر نکرده اید؟

درمورد گروه اول پاسخ اینست که ما را تشویق به سانسور نکنید. شما و ما چه خوشمان بیاید و چه خوشمان نیآید ایشان رهبری جمهوری اسلامی را برعهده دارد و باید دانست که چه می گوید و چه در سر دارد. با عدم انتشار و بی خبر ماندن، مشکلی حل نمی شود.

در مورد گروه دوم کاملا حق را به آنها میدهیم و به همین منطور نیز آن بخش از سخنرانی ایشان که درباره عبور از جهان تک قطبی و نگاه به شرق است را از مجموع سخنرانی جدا کرده و منتشر می کنیم. ضمن این که دراین سخنرانی طولانی وی برای نخستین بار با واقع بینی اشاراتی به کودتای 28 مرداد و دولت دکتر مصدق می کند که تاکنون در جمهوری اسلامی سابقه نداشته است. بگذریم از توجیهاتی در جهت آنچه در انتخابات 88 شد مطرح کرده است. یعنی همان نظرات گذشته را تحت عنوان فتنه تکرار کرده است که اکثریت مردم با آن مخالف اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۷ نوامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: