ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۷ آبان ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

امنیتی ها و حراستی ها

نگران بیکار شدن خودشان هستند!

 
 
 

 

 

درحالیکه در برخی برنامه های سیمای جمهوری اسلامی تجدید نظرهائی شده و نظراتی در چارچوب ضرورت اصلاحات وتغییرات بیان می شود و از مدارا با معترضان گفته می شود، در عمل، حراستی ها و امنیتی هائی که اگر آرامش برقرار شود دکانشان بی رونق می شود، به هر بهانه ای به رفتارهای گذشته ادامه میدهند و در عمق نفرت پراکنی کرده و خشم می آفرینند.

یکی از دو فیلمی که می بینید مربوط به برخورد امنیتی با خبرنگارانی است که به استقبال تیم برنده فوتبال ساحلی به فرودگاه رفته اند و امنیتی ها و حراستی ها به بهانه این که این تیم سرود خوانی نکرده و یا دستبند سیاه داشته، خشن ترین رفتار را با خبرنگاران می کنند. خبرنگارانی که باز می گردند به سر کارشان و خواه نا خواه این نوع رفتار را با آب و تاب منتشر می کنند. همچنین تفتیش توهین آمیز و تحریک کننده کیف دانشجویان در دانشگاه شریف.

رفتار مضحک دوم انتشار فیلم چند تنی است که باتهام ربودن پدر علم ژنتیک دستگیر شده اند. دستگیر شدگان را برای فیلمبرداری آورده اند به اتاق فیلمبرداری اما با چشمبند! یعنی آنها فیلمبرداران را نبینند درحالیکه مردم فیلمبرداران و ماموران را می بینند. در اتاق های بازجوئی و در زندان هم که این دستگیر شدگان آقایان را چهره به چهره می بینند، پس این چشمبند بازی و نمایش ها برای چیست؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۸ نوامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: