ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۰ مهر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیشنهاد حزب کمونیست روسیه

کار دولت اوکراین را باید

با درهم کوبیدن کیف تمام کرد!

تلویزیون خط سرخ- نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

با پایان یافتن انتخابات در جمهوری های خلقی دونتسک، لوگانسک و استان های خرسون و زاپروژیا، جهت الحاق به روسیه، روز 30 سپتامبر، با تأیید و امضای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور این الحاق رسمیت پیدا کرد.

در این رابطه بیانیه ای از طرف گنادی زوگانف، رهبر حزب کمونیست فدراسیون روسیه و رئیس فراکسیون این حزب در دومای دولتی، به این شرح منتشر شد:

«اساساً برای ما بسیار اهمیت دارد که اکنون در جهان همه بدانند که ما از دیر باز به هم نزدیک بودیم و با دفاع از دونباس و نووروسیا، حمایت می کردیم تا به امروز که به هم رسیدیم. از همین روی، لازم است تا حد امکان سیاست اجتماعی- اقتصادی کشور تغییر داده شود تا همه بنگاه ها و نهاد های تولیدی کارآمدتر شده، روابط خود را با گروه های زحمتکشان این چهار منطقه مهم که به روسیه وارد شده اند، تقویت کنند.

در آن مناطق یک اقتصاد قدرتمند، شرکت های خوب، پرسنل واجد شرایط وجود دارد، ضمن اینکه آنها می دانند چگونه با کار روی زمین با بهره گیری بالا فعالیت کنند. اکنون که دوستان ما، مردم روسیه ما، هموطنان ما که به میهن خود بازگشته اند خواستار تغییر سیاست همه جانبه در همه عرصه ها هستند، از مدارس و مهد کودک ها گرفته تا گروه های کارگری. جهان روسیه در حال بازسازی است!

یکی از وظایف تعیین شده توسط رئیس جمهور، نجات و حفظ جهان روسیه، مبارزه با نازیسم، تمایل، عزم و اراده برای جلوگیری از شرارت و تخریب بیشتر کره زمین توسط جهانی گرایان آمریکایی است. چرا که آنها اساسا یک جنگ ترکیبی علیه همه ما به راه انداخته اند. بنابراین بسیج حداکثری روحیه، اقتصاد، تولید، آموزش و علم برای ما حکم مرگ و زندگی دارد. ما نیاز حیاتی  به وحدت و یگانگی داریم، زیرا ما برای یک هدف عادلانه و انسانی مبارزه می کنیم.

در شرایط حاضر همچنین ما باید هر کاری را که در توان داریم انجام دهیم تا از مردم خود در برابر حملات و گلوله باران مناطق آزاد شده محافظت کنیم. برای همه مواردی که جان و مال آن‌ها را به مخاطره می اندازد. برای رسیدن به چنین مقصودی فلج کردن پست های فرماندهی از اهمیت ویژه برخوردار است. باید از کیف شروع و به واحدهایی رسید که اکنون حتی ستون های صلح آمیز و مردم بی‌دفاع را گلوله باران می کنند. غیر قابل استفاده کردن پل ها و بزرگراه هایی که به آنها امکان می دهد تجهیزات سنگین و اسلحه وارد کنند.

انجام عملیات نظامی مؤثرتر علیه رژیم فاشیست و نازی- باندرای حاکم بر کیف یک امر ضروری و حتمی است. همینطور لازم است حمایت حداکثری از فرزندانمان که در خط مقدم جبهه می جنگند و خانواده هایشان انجام شود.

در عین حال، ما می فهمیم که این شادی ها با چشمان اشکبار است و ضرورت حتمی دارد تا حد امکان اشک ها کمتر ریخته شوند. بله، ما باید یک گام به جلو جهت در آغوش گرفتن پیروزی نهایی برداریم!»

https://www.rline.tv/news/2022-09-30-gennadiy-zyuganov-russkiy-mir-vosstanavlivaetsya/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲ اکتبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: