ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۷ مهر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مشاهده ناوهای جنگی روسیه و چین در سواحل دریای "برینگ"

جنگ سوم جهانی اتمی است و

از "آلاسکا" وارد امریکا می شود؟

 
 
 

 

امریکا عادت به برافروختن جنگ در خارج از مرزهای جغرافیائی خود و سود بردن از  آن را  دارد. آیا اینبار و در جنگی که در اوکراین جریان دارد و حتی پاپ رهبر مسیحیان جهان هشدار می دهد که این آغاز جنگ سوم جهانی است، امریکا بازهم مصون از جنگ در خانه خود، سود آن را خواهد برد؟ جنگ از اروپا به سواحل امریکا راه نخواهد یافت؟

شواهدی وجود دارد که نشان میدهد چین و روسیه قصد خنثی سازی این استراتژی تکراری امریکا را دارند و به همین دلیل در نزدیک ترین نقاط نزدیک به امریکا تحرکات نظامی چین و روسیه رصد شده است. از جمله مشاهده کشتی های جنگی روسیه و چین در نزدیکی "آلاسکا" توسط گارد ساحلی این کشور در دریای برینگ. دراین رصد، خوشه ای از کشتی های نیروی دریایی روسیه و نیروی دریایی چین کشف شده است. ابتدا یک رزمناو موشکی چینی در 138 کیلومتری شمال جزیره کیسکا در مجمع الجزایر آلوتین کشف شد، سپس 2 ناو جنگی چینی و 4 کشتی روسی از جمله 1 ناوشکن در همین منطقه مشاهده شد.

همین نشانه ها حکایت از آن ندارد که با آغاز جنگ اتمی در اروپا (اوکراین) این بار ضربه اتمی را امریکا نه در ناوها و پایگاه های ناتو در اروپا بلکه درخاک امریکا خواهد خورد! این وحشتی است که بزودی مردم امریکا نیز آن را باور کرده و از آن مطلع خواهند شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۹ اکتبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: