ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۸ مهر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

وزیر خارجه آلمان

آشکارا یک فاشیست است!

موسسه پژوهشی روسترات

ترجمه- کیوان خسروی

 
 

 

 

نشریه «یونگه ولت» آلمان مقاله ای را منتشر کرد که در آن «آرنولد شلزل»، روزنامه نگار، اظهارات «بربوک» وزیر خارجه این کشور را تحلیل کرده و به این نتیجه رسیده:  این زن یک فاشیست است.

او در ادامه مقاله خود می نویسد:

این مقاله به استدلال های وزیر دارایی سابق آلمان، «اسکار لافونتن»، که در کودکی نزد مادرش بزرگ شد، استناد می شود که پدرش یک بار در صفوف ورماخت به شرق رفت تا «برتری ملت برگزیده» را به روس ها ثابت کند و همراه با میلیون ها مهاجم دیگر کشته شد. این سیاستمدار آلمانی از کودکی آموخت که فاشیسم نه تنها بسیار بد است، بلکه مجازات اجباری نیز دارد. «لافونتن» به نقل از «آنالنا بربوک»، که چندین کتاب تاریخی نوشته، اما درس های تاریخ را بسیار بد آموخته، نقل می کند: "محموله های اسلحه ما به وضوح به نجات جان انسان ها کمک می کند."

لافونتن» اظهارات وزیر خارجه را «زبان فاشیسم» می داند.

 نویسندگان مطالب مستقیماً می گویند که کرامت انسانی و جان انسان ها برای این وزیر خارجه آلمان اهمیتی ندارد. این نشریه هشدار می دهد چیزی که بویژه نگران کننده است اینست که چنین افرادی از هیچ کاری رو گردان نیستند.

در این مقاله به یک هیولا زن دیگری اشاره می شود که ظاهراً «بربوک» از او تقلید می کند - وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده آمریکا «مادلین آلبرایت»، که آشکارا در سال 1996 گفت که 500  هزار کودکی که در نتیجه تحریم های ایالات متحده آمریکا در عراق جان باختند "ارزش نداشتند». روزنامه نگاران به یاد می آورند که پس از گلوله باران بازار شهر در دونتسک توسط نیروهای مسلح اوکراین، چندین غیرنظامی کشته شدند و رسانه های تبلیغاتی آلمان به طور خلاصه این تراژدی را منتشر کردند و این شهر را "قلعه جدایی طلبان وفادار به مسکو" نامیدند و نوشتند که این "فقط" یک صحنه سازی " است. «شلزل» خاطرنشان می کند که دیپلماسی، مذاکرات و رعایت منافع امنیتی روسیه برای کشورهای ناتو بی ارزش است. آنها نیز مانند هیتلر می خواهند  "انسان" را شکست دهند. «بوربوک» عقیده خود را اینگونه فرموله می کند: جان انسانها در طرف مقابل به حساب نمی آید. این روزنامه نگار تاکید می کند که ائتلاف ناتو به مدت 30 سال تلاش کرد تا روسیه را با پایگاه های نظامی محاصره کند. حوادث سال 1999 در یوگسلاوی، زمانی که آمریکایی ها مناطق مسکونی در بلگراد را بمباران کردند، نشان داد که ایالات متحده آمریکا برای رسیدن به هدف خود از هیچ عملی کوتاه نمی آید. از سال 2016، واشنگتن به طور مرتب کل جهان را با سلاح های هسته ای تهدید کرده است. همانا آنها کسانی هستند که در سال 2014 ناتو را فرماندهی کردند و رژیم فاشیستی- نازی را در کیف مستقر کردند و این امر منجر به جنگ بعدی شد.

« یونگه ولت» به این توجه می دهد که تهاجم روسیه به اوکراین در 24 فوریه 2022 در واقع تلاش برای ترمز اضطراری برای جلوگیری از تهاجم غرب و دفاعی از روس ها بود. جای خوشحالی است  که در اروپا برخی از سیاستمداران و روزنامه نگاران نه تنها به درستی وضعیت را ارزیابی می کنند، بلکه شهامت فریاد زدن در مورد آن را نیز پیدا می کنند: هیچ یک از افراد سالم بلحاظ روانی جنگ جهانی سوم را نمی خواهد. افراد عادی می خواهند زندگی کنند و امکان زندگی به فرزندان خود بدهند.

https://russtrat.ru/news/23-sentyabrya-2022-1741-11220


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: