ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۹ مهر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آغاز عملیات نظامی جدید روسیه در اوکراین

 
 
 
 
 

پوتین رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که سرویس ویژه اوکراین عامل طراحی و اجرای عملیات تروریستی انفجار پل کریمه بوده است.

او این سخنان را در جلسه شورای امنیت ملی روسیه و پس از دیدار با رئیس کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد. متعاقب این اعلام نظر و تشکیل جلسه شورای امنیت ملی روسیه، نام فرمانده جدید ارتش روسیه در اوکراین اعلام شد و اندک زمانی پس از این تحولات در مسکو، حمله سراسری به زیرساخت های اوکراین توسط ارتش روسیه آغاز شد و تقریبا تمام بخش غربی اوکراین که شامل "کیف" نیز می شود در تاریکی فرو رفت و متروی کیف نیز از حرکت باز ماند. حملات با شلیک موشک، بمباران هوائی و استفاده از پهپادهائی صورت گرفت که گفته می شود برخی از آنها از ایران خریداری شده است.

فرمانده جدید ارتش روسیه در اوکراین ژنرال "سیرگی سوروویکین " نام دارد که پیشتر فرمانده عملیات روسیه در سوریه بوده و در جریان جنگ چچن نیز حضور داشته است. همزمان با این تحولات، ارتش ویژه چچن ها که رقم آن 75 هزار اعلام شده، در یک همایش نظامی شرکت کرده و پس از سخنرانی "قدیروف" رئیس جمهور چچن و فریاد "الله و اکبر" راهی جبهه های جنگ اوکراین شد. فیلم های زیادی از عملیات جدید ارتش روسیه در اوکراین ظرف 24 ساعت گذشته منتشر شده که ما بر حسب محدودیت های شرکت دارای سرور پیک نت تنها توانستیم برخی از آنها را منتشر کنیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۱ اکتبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: