ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۳ مهر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیام کمونیست های روسیه

 به بیستمین کنگره حزب کمونیست چین

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

روز 16 ماه اکتبر بیستمین کنگره حزب کمونیست چین کار خود را آغاز خواهد کرد. به همین مناسبت گنادی زوگانف، دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست روسیه، از طرف کمونیست های این کشور پیام شادباشی به نمایندگان شرکت کننده در کنگره و دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین فرستاد. او در پیام خود نوشت:

 کمونیست های روسیه، آغاز بیستمین کنگره حزب کمونیست چین را به خلق های چین، حزب کمونیست چین و به شخص شما تبریک می گویند.

تحت رهبری حزب کمونیست چین، نوسازی تمام عرصه های زندگی مردم جمهوری خلق چین در حال انجام است. اصلی که سنگ بنای استراتژی است و با اطمینان اجرا می شود - «انسان محور زندگی است». این یک نمونه واضح از ترکیب پیشرفت اقتصادی و اجتماعی به نفع توده های وسیع مردم است.

حزب کمونیست چین، طی 100 سال تاریخ پر افتخار و شور انگیز خود، مسیر باشکوه مبارزه و پیروزی‌ها را طی کرده و آموخته است. حزب، قاطعانه و خلاقانه، با پیروی از اصول مارکسیسم-لنینیسم، به عنوان پیشاهنگ زحمتکشان، چین را به خط مقدم جهان مدرن رسانده است. استراتژی جامعه جهت یک سرنوشت مشترک برای بشریت به همه جهان کمک می کند تا به سمت جهانی امن و عادلانه بدون رویارویی، تجاوز و تلاش هر کسی برای دیکته کردن اراده خود به کشورها و مردمان مستقل حرکت کند.

مسیر حزب کمونیست چین، همواره بهبود یافته، پاسخی عمیقاً سنجیده و دقیق به تمام چالش‌های کنونی می‌دهد، به نتایج عملی بزرگی دست می‌یابد، و اعتبار بین‌المللی هر چه بیشتری را به دست می‌آورد. نقش

ما نسبت به برگزاری موفقیت آمیز بیستمین کنگره حزب کمونیست چین و اجرای موثر تصمیمات ابراز اطمینان می کنیم.

https://www.rline.tv/news/2022-10-13-gennadiy-zyuganov-napravil-privetstvie-delegatam-khkh-sezda-kompartii-kitaya-/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۵ اکتبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: