ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱ شهریور ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بخشی از سخنرانی جدید پوتین

روسیه در اوکراین مانع اجرای

استراتژی سلطه جهانی امریکا شد

 
 
 

 

این بخشی از تازه ترین سخنرانی پوتین درباره عملیات  نظامی روسیه در اوکراین است:

«ایالات متحده و دست نشاندگانش بی پروا در امور داخلی کشورهای مستقل دخالت می کنند. آنها تحریکات، کودتا، جنگ را سازماندهی می کنند. با تهدیدها و فشارها تلاش می‌کنند دولت‌ها را مجبور به اطاعت از اراده خود و زندگی بر اساس قوانین دیگران کنند. همه اینها با یک هدف - حفظ سلطه جهانی صورت می گیرد. به همین دلیل است که امریکا در حال تخریب سیستم امنیتی اروپا و ایجاد اتحادهای نظامی جدید است. بلوک ناتو به سمت شرق حرکت می کند و زیرساخت های نظامی خود را ایجاد می کند. آنها برای حفظ هژمونی خود به درگیری نیاز دارند. به همین دلیل است که آنها توپ را برای مردم اوکراین آماده کردند، پروژه «ضد روسیه» را اجرا کردند، چشمان خود را بر گسترش ایدئولوژی نئونازی،  قتل عام ساکنان دونباس بستند، و رژیم کیف را با سلاح تقویت کردند.

روسیه در این شرایط تصمیم گرفت یک عملیات نظامی ویژه در اوکراین انجام دهد. اهداف به وضوح و دقیق تعریف شده است - تضمین امنیت روسیه و شهروندان ما در شرق اوکراین، حفاظت از ساکنان دونباس در برابر نسل کشی.  ما از این واقعیت که کشور ما متحدان، شرکا و همفکران زیادی در قاره های مختلف دارد بسیار خرسندیم. اینها دولت هایی هستند که در برابر هژمون سر خم نمی کنند. رهبران آنها شخصیت واقعی از خود نشان می دهند. آنها یک مسیر مستقل و آزاد برای توسعه انتخاب می کنند، آنها می خواهند به طور جمعی مسائل مربوط به امنیت جهانی و منطقه ای را بر اساس قوانین بین المللی، مسئولیت متقابل و در نظر گرفتن منافع یکدیگر حل و فصل کنند.»

همزمان با این سخنرانی وزارت دفاع فدراسیون روسیه قراردادی را برای تحویل جدیدترین موشک‌های بالستیک قاره‌پیما «سرمات» و سامانه‌های موشکی ضدهوایی  500/S «پرومتئوس» برای این نیروها را امضا کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۳ آگوست ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: