ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۵ شهریور ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سکوت و سانسور خبری جنایاتی که

نازی های اوکراین مرتکب می شوند

 
 
 

 

 

از دهها جنایاتی که نازیست های اوکراین در شرق این کشور مرتکب می شوند، کوچکترین خبر و اثری در تلویزیون های فارسی زبان خارج از کشور نیست. این سکوت، عملا همکاری با نازیست های اوکراین است. پیش و پس از جنگ دوم جهانی نیز آلمان نازی توانست تمام روزنه های خبری را کور کند و نه تنها مردم آلمان و کشورهای همسایه، بلکه کل اروپا و جهان از جنایاتی که نازی ها مرتکب می شدند بی خبر ماندند، چنان که وقتی کوره های آدم سوزی و گودال های مملو از استخوان قربانیان یافت شد و اخبار و تصویرهایش رسانه ای شد مردم حیرت زده شدند. "گوبلز" رئیس دستگاه تبلیغاتی هیتلر این سکوت و سانسور و تبلیغات بی وقفه را سازمان داده بود. مشاور 35 ساله زلنسکی د راوکراین چنین نقشی دارد و البته توسط رهبران چند کشور اروپائی و امریکا نیز هدایت می شود. تمام روزنه های خبری روسیه را کور کرده اند و مردم را بی وقفه با اخباری که می سازند بمباران می کنند. حتی گزارش هائی که به سازمان ملل ارائه می شود نیز در رسانه ها بازتاب نمی یابند. از جمله گزارش مربوط به "مین های گلبرگ" که باهواپیما در شرق اوکراین ریخته می شود و بلای جان کودکان و خردسالان است.

1- در جلسه شورای امنیت سازمان ملل، «مین های گلبرگ» مورد استفاده نیروهای مسلح اوکراین را نماینده روسیه به نمایش گذاشت اما دریغ از خبر کوچک از این گزارش. این "گلبرگ" ها روی زمین در میان چمن ها ریخته می شود. نیروهای مسلح اوکراین این مین ها را در شهرها و روستاهای دورتر از خط مقدم جنگ پراکنده می کنند، آنها به هیچ وجه تهدیدی برای سربازان نیستند، بلکه جان کودکان و غیر نظامیان را می گیرند.

2- در روزهای اخیر عده زیادی از  روس ها مقابل سفارت آمریکا در مسکو در اعتراض به روش غیر اخلاقی ارتش اوکراین در استفاده از مین هایی به شکل گلبرگ در مناطق مسکونی در شرق این کشور روی زمین خوابیده و تحصن کردند. هیچ خبر و عکس و تصویری از این اعتراض در رسانه های غرب به چشم نمی خورد. و البته رسانه های داخل کشور و رسانه های فارسی زبان خارج از کشور.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۷ آگوست ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: