ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۳ شهریور ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

امام مجتبی هم جانشین امیرالمومنین شد

آغاز زمزمه رهبری

مجتبی خامنه ای درنماز جمعه ها

 
 
 

 

 

امام جمعه "بهارستان" حجت الاسلام سید مهدی تاج زاده، که از جمله امام جمعه های نسل دوم در جمهوری اسلامی است و ظاهرا از شاگردان درس مجتبی خامنه ای، روز جمعه در نماز خود گفت:

مگر بعد از امیرالمومنین امام مجتبی زعامت مردم را بدست نگرفت؟ چه اشکال دارد اقا مجتبی معظم له که خاری است در چشم دشمنان و صفات رهبری را هم دارد امور مردم را به عهده بگیرد. اگر مرحوم اقا مصطفی خمینی هم زنده بود بعد از امام رهبر می شد.

بهارستان از جمله شهرستانهای استان اصفهان است و بعید است که او بی گدار به آب زده باشد، بویژه اگر بتدریج امام جمعه های دیگر بویژه در مراکز استان ها نیز این زمزمه را آغاز کنند. در هفته های گذشته، بویژه با انتشار فیلم سفر علی خامنه ای به مشهد و غبار روبی از مقبره امام رضا، از کاهش شدید وزن رهبر جمهوری اسلامی گزارش هائی منتشر شده است. این گزارش ها همزمان شد با انتشار خبر کلاس درس خارج مجتبی خامنه ای با لقب آیت الله!

تقریبا دو سال پیش، آیت الله گلپایگانی رئیس دفتر رهبر جمهوری اسلامی در پایان سفر به قم و دیدار با مراجع، برای نخستین بار فاش ساخت که "رهبری بخشی از اختیارات خود را به فرزندشان مجتبی واگذار کرده اند و ایشان بسیار خوب و مسلط کارها را پیش می برند!"


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۴ سپتامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: