ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۹ شهریور ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جوجه های نازیسم اوکراین

از زیر مرغ "امریکا" در آمدند!

 
 
 

 

 

خبرگزاری ریانووستی، به نقل از "پل کریگ رابرتز"، دانشمند علوم سیاسی و کارمند سابق کاخ سفید در دوران دولت رونالد ریگان، رئیس جمهور اسبق آمریکا نوشت: آمریکایی ها هرگز جزئیات مهم و اساسی در باره اوکراین و همکاری ملی گرایان این کشور در طول جنگ جهانی دوم با رژیم آدولف هیتلر، را نخواهند فهمید، زیرا آنها جزء اسرار است و به آنها گفته نمی شود. شهروندان آمریکایی توجه خود را بیشتر معطوف به نتایج مسابقات فوتبال و گلف محدود می کنند، نمی دانند که اوکراین غربی مورد حمایت آمریکا در کنار هیتلر، علیه کشورشان جنگیده است. آمریکایی ها به چنین اطلاعات با اهمیتی دست رسی ندارند، زیرا مطبوعات غربی حقایق را یا نادیده می گیرند و یا وارونه جلوه می دهند.

دولت آلمان، سال‌هاست که در راستای منافع ایالات متحده عمل می کند. اگرچه (به ظاهر) هرگونه تبلیغ نازیسم در آلمان ممنوع است، اما دولت آلمان از نازی های باندرا در اوکراین حمایت می کند که علیه روس های دونباس می جنگند. واقعیت برای مردم غرب نا آشنا است، زیرا جهان غرب گرفتار بی‌خبری کامل است.

همزمان با این سخنان، ایرینا یارووایا، نایب رئیس دومای دولتی روسیه نیز گفته بود که تبدیل کردن اوکراین به کشور نازی ها، یک پروژه آمریکایی است. آمریکا نهادی است که نازیسم را در جهان از هر نظر حمایت از آن جمله تامین مالی می کند.

در این باره الکساندر وندیکتوف، معاون دبیر شورای امنیت روسیه هم گفت: تلاش برای احیای فاشیسم اروپایی را که غرب از آن به عنوان یکی از ابزارهای ترکیبی برای حفظ سلطه خود بر جهان استفاده می کند، تهدیدی خطر ناک است. اینگونه تلاش ها از زمان پایان جنگ جهانی دوم توسط واشنگتن انجام شده است. به همین دلیل است که عملیات جنایتکارانه نئونازی های اوکراینی، با دقت توسط رسانه های غربی مخفی نگهداشته می شود.

https://ria.ru/20220830/nevezhestvo-1813048855.html


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: