ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۳ شهریور ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با حمایت های غرب از جنگ

اوکراین را روسیه به عصر حجر باز می گرداند!

 
 
 

 

 

از سه روز پیش رسانه های غربی این  ادعای زلنسکی را که ارتش اوکراین در استان خارکف به موفقیت های نظامی بزرگی دست یافته را در بوق کرده اند. آنها تاکنون از تسلط ارتش روسیه بر بخش وسیعی از خارکف خبری پخش نمی کردند اما حالا به یکباره از فتوحات ارتش اوکراین سخن می گویند.

درارتباط با این ادعاها، پوتین گفت: همه بدانند که ما بطور کلی هنوز هیچ کار جدی در اوکراین شروع نکرده ایم. فعلا غرب در جنگ اقتصادی علیه روسیه شکست خورده و تحریم روسیه به ضرر غرب تمام شده است.

همزمان با این گفته پوتین و جنجال خبری فتوحان ارتش اوکراین در خارکف رسانه های روسی نیز با اشاره به قطع کامل برق خارکف و بخش وسیعی از اوکراین توسط روسیه نوشتند: روسیه می تواند اوکراین را به عصر حجر باز گرداند. حتی رسانه های اوکراین نیز نوشتند که براثر حملات سنگین روسیه به خارکف علاوه بر برق، شبکه آبرسانی نیز قطع شده است. قطارهای برقی از حرکت باز مانده اند ونقل وانتقالات نظامی فلج شده است. فیلم مربوط به همین قطع برق و فلج شدن انتقالات است.

همچنین روسیه به آلمان در زمینه ارسال سلاح های تهاجمی به اوکراین هشدار داد و گفت که این به معنای عبور از خط قرمزهای روسیه است. بلافاصله وزیر دفاع آلمان با رد درخواست کی‌یف برای فروش تانک به اوکراین، گفت: هیچ کشوری تاکنون خودروهای زرهی با قابلیت تهاجم و حمله به این کشور نفرستاده است.

نخست وزیر یونان نیز گفت که تحریم‌هایی که اتحادیه اروپا علیه روسیه اعمال کرده به خودش برگشته و به اقتصاد کشورهای اروپایی لطمه زده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: