ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳۱ مرداد ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه بهزاد نبوی به محسنی اژه‌ای

تاج زاده طبق قانون باید

تا تشکیل داده آزاد شود!

 
 
 
 
 

 

بهزاد نبوی از کارگزاران پس از انقلاب در جمهوری اسلامی که او را از جمله یاران نزدیک میرحسین موسوی می شناسند و عضو ارشد مجاهدین انقلاب، نامه ای در باره بازداشت مصطفی تاج زاده خطاب به رئیس قوه قضائیه "محسنی اژه ای” نوشت. نبوی در نامه خود یادآور شد:

آقای سیدمصطفی تاجزاده چهره‌ای سیاسی است که حدود یک ماه قبل توسط مأموران اطلاعات سپاه بازداشت شده و از آن هنگام تاکنون در انفرادی نگهداری شده است.

نظر به این‌که ایشان جز نشر نظرات و تحلیل‌ها، کنشی نداشته است و همهٔ آن‌ها در دسترس همگان بوده و هست، احتمال فرار، تبانی و امحاء آثار جرم که دلایل قانونی برای صدور قرار بازداشت است، وجود نداشته و به طریق اولیٰ اکنون که تحقیق مقدماتی انجام و کیفرخواست صادر و رسیدگی تعیین وقت شده است، ادامه بازداشت بلاموضوع است.

با توجه به موارد فوق، به نیابت از طرف “جبههٔ اصلاحات ایران” مصرانه از آن مقام محترم می‌خواهم اولاً قرار بازداشت تبدیل و ایشان در اسرع وقت آزاد شوند. ثانیاً به پرونده ایشان در دادگاهی بر اساس “قانون رسیدگی به جرایم سیاسی” مصوب سال ٩۵ به ‌صورت علنی و در حضور هیأت منصفه و در شعبه‌ای و توسط دادرسانی‌ رسیدگی شود که بی‌طرفی و عدالت آنان مورد تایید وجدان عمومی جامعه باشد. ثالثاً ضابطان امنیتی را از مداخله بی‌رویه در پرونده و به خصوص تحمیل نظر بر قاضی بازدارند.

انتظار می‌رود در این زمینه دستور اقدامات مقتضی صادر فرمائید./


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۱ آگوست ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: