ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۴ تیر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

انگلستان آتش بیار جنگ اوکراین

اختلاف در اروپا

بر سر تسلیم شدن اوکراین

 
 
 

 

 

نقش انگلستان در جنگ اوکراین کمتر از نقش امریکا نیست. این کشور عملا خواهان ادامه جنگ در اوکراین است و به همین دلیل با رهبران ایتالیا، فرانسه و آلمان برای سفر یک روزه به کیف همراه نشد زیرا میدانست که آن سه تن حامل طرح صلح و مذاکره ای هستند که انگلستان با آن موافق نیست.

ظاهرا و بر حسب نشانه ها و گمانه زنی ها،  آن سه رهبر به کیف رفتند تا به زلنسکی اطلاع بدهند ادامه جنگ ناممکن است. ارتش اوکراین بزودی از هم خواهد پاشید و ضمنا بحران اقتصادی دامن اروپا را گرفته و این تصور که روسیه را بحران اقتصادی ناشی از جنگ اوکراین به زانو در خواهد آمد غلط از آب در آمده است.

از جمله نشانه ها و دلائل طرح صلح و مذاکره رهبران ایتالیا، فرانسه و آلمان، اظهار نظری است که جانسون نخست وزیر انگلستان، در جریان سفر یک روزه خود به کیف، پس از بازگشت آن سه رهبر از کیف بیان کرد. او گفت: ناتو باید جلوی اوکراین را برای امضای یک "توافق بد صلح" با روسیه بگیرد. پیام من برای همتایانم در گروه هفت و ناتو این است که الان زمان سازش و تشویق اوکراینی‌ها برای امضای یک صلح بد نیست. توافق یعنی بخشی از اوکراین را در ازای آتش بس به روسیه بدهند و این شبیه به یک فاجعه خواهد بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۵ ژوئن ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: