ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۹ تیر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با جنگ در اوکراین

فضای سیاسی به روی

حزب کمونیست روسیه باز تر شد

نعمت بوستانی- کانال 1 تلویزیون روسیه

 
 
 
 
 

 

 روز 14 ژولای، مجمع دوستی خلق ها، با ابتکار حزب کمونیست فدراسیون روسیه در تاتارستان برگزار شد. اجلاسی که  امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اخیراً یوری آفونین، معاون اول رهبر حزب کمونیست فدراسیون روسیه و نایب رئیس مجلس این کشور (دوما) با شرکت در برنامه 60 دقیقه کانال اول تلویزیون روسیه گفت: تحولاتی از این دست پس زمینه هایی است که با عملیات ویژه نظامی روسیه جهت سرکوب نئوفاشیست ها در اوکراین به دست می آید.

یکی دیگر از موضوعات مورد بحث، بیانیه "لخ والسا"، رئیس جمهور سابق لهستان بود، که از کشورهای غربی نه تنها برای کمک به اوکراین درخواست کرد، بلکه همچنین برای «آزادی روسیه» از شهروندان فدراسیون روسیه خواست تا «شورش کنند» و شرایط (به کمک غربی ها) را به گونه‌ای سازماندهی کنند تا جمعیت روسیه به 50 میلیون نفر کاهش داده شود. بنا به نظر وی تنها «تجزیه و تقسیم روسیه امروزی» می تواند صلح و امنیت جهانی را تضمین کند.

یوری آفونین، در صحبت‌های خود خاطرنشان کرد که بیانیه «لخ والسا» فاشیستی و جنایتکارانه است، از یک ضد شوروی و روس هراس انتظار دیگری نمی توان داشت اما باید در نظر گرفت که خواسته‌ها و آرزوهای غربی ها، اکنون از دهان یک فرد خود فروخته بیان می شود. در دهه 1980، تشکیلات «هبستگی» که توسط وی در لهستان تأسیس شد، به عنوان ابزاری برای آژانس های اطلاعاتی غربی و کلیسای کاتولیک، جهت سرنگونی رژیم سوسیالیستی در لهستان عمل کرد و در این شرایط نقطه نظرات اربابان خود را بیان می کند. تجزیه روسیه رویای قدیمی سیاستمداران غرب است.

عضو رهبری حزب کمونیست روسیه ادامه داد، غربی‌ها و سخنگوی آنان « لخ والسا»، غافل از آین هستند که با آغاز عملیات نظامی ویژه، اتحاد مردمان فدراسیون روسیه مستحکم تر شد.

یوری افونین خطاب به بینندگان و میهمانان استودیو در مورد انجمن دوستی خلق ها که به تازگی توسط حزب کمونیست فدراسیون روسیه برگزار شد، آن را گامی درجهت پیشواز صدمین سالگرد تشکیل اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی معرفی کرد و گفت، این انجمن در تاتارستان، با ایجاد و گسترش  مزرعه جمعی Khuzangaevsky برگزار شد. شرکت کنندگان می توانند با تجربه منحصر به فرد یک شرکت موفق مردمی آشنا شوند. هیئت بزرگی از کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه به رهبری گنادی زیوگانف، در این جشن شرکت کرد، مهمانانی از سراسر روسیه و همچنین از بلاروس، اوکراین و سایر جمهوری هایی که بخشی از اتحاد جماهیر شوروی بودند وارد شدند. چنین رویدادهایی که مردم را گرد هم می آورد بسیار مهم و ضروری است.

لازم به یاد آوری است، در پی تحولات اخیر در فضای سیاسی- اقتصادی روسیه، امکانات بیشتری به کمونیست‌ها جهت اظهار نظر و ارائه پیشنهاد برای پیشبرد راه رشد و ترقی کشور داده شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: