ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۳ خرداد ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در شرق اوکراین

دیگر از جنگ خبری نیست!

 
 
 

 

 

رسانه های غربی و تلویزیون های فارسی زبان خارج از کشور که مثل مرغ دنبال خروس در پی آنها حرکت می کنند، فیتیله اخبار اوکراین را پائین کشیده اند و دیگراز فتوحات دم به دم زلنسکی و ویرانی شرق اوکراین و انواع بیماری های پوتین خبری منتشر نمی کنند. فعلا عمده خبر اوکراین "اسهال" بچه ها در ماریوپل است!

از آنسو، کم کم اخبار مربوط به شرق اوکراین بیشتر از گذشته روی شبکه جهانی قرار میگیرد. اخباری که در تلویزیون های غربی خبری از آنها نیست. از جمله:

1- ساکنان شهر ملیتوپل برای جشن روز روسیه با پرچم های فدراسیون روسیه به خیابان های شهر آمدند و در میدان اصلی شهر جمع شدند.

2- در مناطق زاپوروژیه" که مفسر ایرانی تلویزیون ایران اینترنشنال مستقر در ترکیه مرتب در حال تجهزیه و تحلیل های جنگی و فتوحات زلنسکی است و هنوز از شکست ارتش روسیه در "زاپوروژیه" می گوید، روز روسیه در شهرهای آن جشن گرفته شد. در شهر خرسون بزرگترین جشن بمناسبت روز روسیه برگزار شد و در مرکز جمهوری خلق "لوگانسک" پرچم روسیه بر بلندترین ساختمان شهر برافراشته شد.

در مارپوپل هم دیگر خبری از پناهنگاه "آزوفستال" نیست و مردم در ساحل دریا در این بندر آخر هفته ها و تعطیلات خود را شروع کرده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: