ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

به موجب آمار

روزانه 140 هزار نفر

سایت "پیک نت" را می خوانند!

 
 
 

 

 

شرکت جدیدی که "سرور" مرکزی پیک نت در هفته های اخیر روی آن قرار گرفت، امکان بسیار مفید "اعلام آمار" دارد که هر گاه نیاز داشته باشیم می توانیم به آن مراجعه کرده و بدانیم هر شماره پیک نت چه تعداد خواننده دارد و یا داشته است. یادداشت زیر را مسئول فنی سایت پیک نت به همراه عکس صفحه آمار "سرور" در اختیار ما قرار داد که برای اطلاع خوانندگان پیک نت منتشر می کنیم:

 

«این امار هفته گذشته پیک نت است که شرکت هندی و جدید روی سرور ما ضبط کرده است. این آمار نشان می دهد که پیک نت روزانه بطور متوسط 140 هزار بازدید داشته است که برای خود من هم غیرقابل باور بود. تا پیش از انتقال سرور پیک نت از شرکت آلمانی به شرکت هندی فکر می کردم حدود سی یا چهل هزار بیننده روزانه داشته باشیم.

ستون دوم میزان صفحه هائی است که باز شده. ستون سوم کلیک هایی است که شده و ستون اخر هم حجم انتقال اطلاعات است که بسته به اینکه بر روی صفحه فیلم بیشتر یا کمتر باشد حجمش کم و زیاد می شود.

این جدول نشان می دهد که جمعه ها که ایران تعطیل و یکشنبه ها که اروپا تعطیل است حجم بازدید از روزهای دیگر هفته کمتر است و شنبه ها که پیک نت جدید به روز می شود از همه روزها دیگر بیشتر بینننده داریم. بنظر من این نشان می دهد که مردم خواهان داشتن اطلاعات متفاوت هستند و در عین حل نشان میدهد که بستن و فیلترینگ پیک نت در ایران چه ضربه ای به خبررسانی مستقل از بی بی سی و ایران اینترنشنال وارد می کند.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۰ مه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: