ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

درباره واقعیات کشف شده در اوکراین

امپراطوری رسانه ای غرب

مهر سکوت بر لب زده است!

 
 
 
 
 

 

امپراطوری رسانه ای غرب چنان گرد و خاکی درباره جنگ اوکراین به پا کرده که جلوی چشم همگان و از جمله ایرانی ها را برای دیدن چند متر جلوتر را گرفته است.  آنها چنان دروغ های زلنسکی را در بوق می کنند و از فتوحات خود و شکست ها و جنایات ارتش روسیه سخن می گویند کسی به فکرش نرسد سئوال کند، ماجرای آزمایشگاه های بیولوژیک در اوکراین چیست؟ ژنرال های ارتش ناتو در اوکراین چه می کرده اند که حالا در پناهگاه مجتمع فولاد "آزوفستال" ماریاپول گیر کرده اند؟ چرا درباره هنگ و گردان فاشیست های اوکراین و جنایاتی که طی 8 سال در شرق این کشور مرتکب شدند چیزی نمی گوئید؟ شما به دو تلویزیون فارسی زبان بی بی سی و ایران اینترنشنال نگاه کنید. هنوز سرگرم فتوحات در خرسون و کیف و ماریاپول اند و ضعف و عقب نشینی و شکست ارتش روسیه. اگر اینگونه است پس دیگر چرا امریکا و اعضای اروپائی ناتو اینقدر وحشت زده  از شکست نظامی در اوکراین درپی چاره اند؟

شما نه می شنوید از این رسانه ها و نه می خوانید که روسیه خواهان تشکیل جلسه شورای امنیت برای بررسی فعالیت‌های بیولوژیکی پنتاگون در اوکراین شده است و اینکه  شرکت‌های دارویی "فایزر" و "مدرنا" که بعدها با کشف واکسن "کرونا" میلیاردها دلار به جیب زدند در فعالیت‌های نظامی ومیکروبی (بیولوژیک) آمریکا در اوکراین مشارکت داشته اند. واقعا نباید بشریت بداند که احتمالا "کوید 19" از اوکراین به جهان صادر شد؟ چنان که "ایدز" را به افریقا صادر کردند ومیلیون ها قربانی گرفتند.

ایگور کریلوف، رئیس سازمان حفاظت از تشعشع، مواد شیمیایی و بیولوژیکی روسیه روز چهارشنبه گفت: رهبران حزب دموکرات امریکا ایدئولوژیست‌های اصلی فعالیت های نظامی و بیولوژیکی آمریکا در اوکراین بوده اند و بودجه‌های آنها برای آزمایش‌های مخفی بیولوژیک در اوکراین از این طریق تامین می شده است.

در دوران حکومت نازی ها در آلمان هیتلری نیز انواع آزمایش های بیولوژیک انجام شد و از اسرای جنگی بعنوان موش آزمایشگاهی استفاده کردند.

اکنون آشکار شده که سازمان‌های دولتی اوکراین در فعالیت‌های بیوتکنولوژی نظامی مشارکت داشته اند و سلاح های میکروبی تولید می کرده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ مه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: