ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فاشیست های اوکراین هم می کشند

و هم علیه روسیه سوژه میسازند!

 
 
 

 

 

از روز گذشته، ساز تبلیغاتی تازه ای علیه حضور نظامی روسیه در اوکراین کوک شده است. مطابق این ساز، گویا ارتش روسیه از کیف عقب نشسته و یک حمام خون از خود در شهرکی بنام "بوچا" برجای گذاشته است. ابتدا جنجال را با انتشار این خبر شروع کردند و سپس مفسران همیشه حاضر در صحنه، تفسیر کردند که این جنایت جنگی است و باید رسیدگی جهانی شود. متعاقب آن چند مقام کشورهای عضو ناتو نیز همین مضمون را کوک کردند. نکته قابل توجه آنست که دست های قربانیان با نوارهای سفید بسته شده و این از جمله نشان های فاشیست های اوکراین هنگام اعدام ها و کشتارهاست.

در همین ارتباط روز گذشته خبرگزاری اسپوتنیک، به نقل لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه نوشت که وی در دیدار با "مارتین گریفیتث"، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه، گفت: روز گذشته، پس از آنکه پرسنل نظامی روسیه طبق برنامه ‌ریزی‌ها بوچا را ترک کردند، یک حمله ساختگی دیگر در شهر بوچا در منطقه کی‌یف انجام شد و دولت های غرب و دولت اوکراین پخش ویدیوهای «صحنه‌ سازی شده» را از بوچا در رسانه‌ها پخش کردند.

لاورف گفت: «ما درخواست جلسه فوری شورای امنیت در مورد این موضوع خاص را داشتیم، زیرا در چنین اقدام تحریک ‌آمیزی، تهدیدی مستقیم علیه صلح و امنیت بین‌المللی را می‌بینیم»

مارتین گریفیتث، پیشنهاد کرد تا در یک جلسه مشترک درباره آتش بس جهت ایجاد دالان های امن جهت خروج مردم عادی از شهرها صحبت شود. این پیشنهاد می تواند شامل کییف، چرنیهیو و خرسون بشود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۵ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: