ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 16 فروردین

ناتو و روسیه

دندان به هم نشان میدهند!

 
 
 

 

 

هم ناتو و هم روسیه، دندانهائی را به هم نشان میدهند که اگر مجموعه خبرها را پیگیری نکرده باشید ارتباط این دندانها و مخاطبان آنها را متوجه نمی شوید. هفته گذشته دولت راستگرا و حامی فاشیست های اوکراین در لهستان، آمادگی خود را برای استقرار موشک های اتمی در این کشور با هدف بازدارندگی روسیه به امریکا اطلاع داد. امریکا در پاسخ گفت که اکنون چنین برنامه ای را ندارد اما برای آینده به آن می اندیشد!

همزمان با این گفت لهستان و سپس گوی امریکا، دولت انگلستان از توان و آمادگی خود برای حمله به ناوگان و کشتی های روسیه در شهر بندری اودسا سخن گفت! شهری که پس از نابودی نیروی دریائی اوکراین، روسیه در بندر آن مستقر شده است. در جریان جنگ اوکراین، عملا نیروی دریائی این کشور بکلی نابود شده است و هیچیک از بنادر اوکراین دراختیار دولت این کشور نیست. همچنان که نیروی هوائی این کشور متلاشی شده و آسمان اوکراین، پس از بمباران فرودگاه های نظامی در اختیار دولت این کشور نیست و به همین دلیل کشورهای عضو ناتو نمی توانند از طریق هوا کمک های نظامی خود را به کیف برسانند و یگانه راه رساندن این کمک ها مرز زمینی لهستان است. انگلستان پیش از ورود ارتش روسیه به اوکراین و درجریان یک مانور نظامی مشترک با نیروی دریائی اوکراین بخت خود را در ورود به مرزهای آبی روسیه در کریمه آزمایش کرده بود که نیروی دریائی روسیه واکنش نشان داده و زیر دریائی انگلستان را برای مدتی توقیف کرد.

این دو خبر، یعنی اعلام آمادگی لهستان برای استقرار موشک های اتمی امریکا در لهستان و تهدید انگلستان برای حمله (شاید اتمی) به کشتی های روسی در بنادر اوکراین در کنار خبری که روز گذشته همراه با یک عکس منتشر شد از آمادگی روسیه برای رویاروئی نظامی بسیار جدی تر از جنگ کنونی در اوکراین خبر داد. روز گذشته "روگوزین" رئیس اژانس فضایی روسیه تصویری ماهواره ای را از مقر ناتو بمناسبت سالگرد تاسیس این پیمان نظامی منتشر کرد که معنای آن جز این نبود «شما بدقت از طریق فضا زیر نظر قرار دارید و کوچکترین تحرک غیر متعارفتان با عکس العمل سریع روبرو خواهد شد!»

زیر عکس نوشته شده: ما شما را تماشا می کنیم. به خاطر داشته باشید."

روگوزین اضافه کرد: ناتو تهدید اصلی برای کل جهان است که از جنگ جهانی دوم جان سالم به در برده است.

خبر و عکس را خبرگزاری اسپوتنیک منتشر کرد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۵ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: