ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۰ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اخباری که رسانه های غرب منتشر نکردند!

 
 
 

 

 

- آنچه را زلنسکی تحت عنوان نسل کشی در شهر «بوچا » در حومه شهر «کیف» اعلام کرده و خبرگزاری بی بی سی  با تیتر بزرگ از آن یاد کرده اینگونه است:

۳۰ مارچ ارتش روسیه از شهر «بوچا» داوطلبانه عقب نشینی کرد. فردای آن روز یعنی ۳۱ مارچ نیروهای اوکرائینی  در این شهر مستقر شدند. شهردار این شهر مصاحبه ای کرد و گفت که همه چیز آرام است. اما چهار روز بعد از خروج ارتش روسیه یعنی ۳ آوریل عده ا ی از ارتش آزوف در این شهر دست به قتل زدند و اعلام کردند که این کار ارتش روسیه بوده است.

دولت روسیه تمامی مدارک و اسناد را جمع آوری کرده و از سازمان ملل درخواست رسیدگی این مسئله را کرده که با مخالفت انگلیس روبرو شده است.

- ارتش آزوف مردم را در خیابان های کیف کتک می زند و می گوید چرا به ما نمی پیوندید و از کشور دفاع نمی کنید؟ مردم با سر و صورت خونین وادار می شوند که بگویند : افتخار بر اوکرائین.

- در تلویزیون روسیه دکترای فلسفه ، تاریخ، جامعه شناسی، اقتصاد، سیاست، ژورنالیست های حرفه ای اوضاع را تفسیر می کنند. در تلویزیون اوکرائین  با احساسات مردم بازی می شود. سرودهای ملی پخش می کنند و افراد را به گریه وا می دارد. مانند دوران هیتلر دائما حمایت این یا این کشور را نشان می دهند تا از این طریق حقانیت خود را ثابت کنند. چند تن بعنوان ژورنالیست در تلویزیون حاضر می شودند و مدام فحاشی می کنند.

- در روسیه مطمئنا بعد از جنگ تغییرات اساسی شروع خواهد شد، البته با مشکلات خود. در جامعه، در دولت و بویژه در پارلمان پی برده اند به آنچه که حزب کمونیست روسیه می گفت. اعتبار زوگانف در پارلمان و دولت افزایش یافته است. مردم که جای خود دارد. اینرو آمریکا و انگلیس درصدد فرسایشی کردن جنگ هستند زیرا فکر می کنند که بعد از جنگ گرایش به چپ در روسیه اجتناب نا پذیر است.

- اکثر  نمایندگان پارلمان روسیه سخنرانی می کنند در باره ملی کردن و عدم سرمایه گذاری در خارج از کشور.

- غرب تا کنون ۲۵ میلیارد دلار کمک نظامی به اوکرائین کرده است. یعنی به اندازه نیمی از بودجه نظامی روسیه.

- روز پنجشنبه در پارلمان یونان ناگهان بصورت آنلاین زلنسکی را نشان دادند که برای اعضای پارلمان این یونان سخنرانی می کرد. دو نفر هم از فرماندهان ارتش فاشیستی آزوف درکنار او بودند. نمایندگان مجلس بانگ اعتراض بلند کردند که به چه حقی و با اجازه چه کسی فاشیست هائی که در جنگ دوم در یونان مرتکب انواع جنایات شدند برای سخنرانی آنلاین دعوت شدند؟ سخنرانی نیمه کاره قطع شد و نمایندگان خواستار استعفای رئیس مجلس شدند. زلنسکی چند روز قبل وقتی در مصاحبه‌ای از او درباره‌ جنایت‌ها و گرایش‌ این گردان فاشیستی درون گارد ملی اوکراین سوال شد، با حمایت از آن‌ها به عنوان «مدافع کشور»، گفته بود «آن‌ها همانی هستند، که هستند». (عکس زلنسکی و دو عضو ارتش آزوف هنگام سخنرانی آنلاین برای پارلمان یونان را نشان میدهد.)

- روز پنجشنبه هشتم اپریل لاوروف

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۹ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: