ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جنایات فاشیست ها در ماریاپلُ

کم کم آشکار می شود!

 
 
 

 

 

پاتریک لنکستر روزنامه نگار آمریکایی ده ها غیرنظامی کشته شده در ماریوپول را نشان داد.  اجساد آنها پس از عقب نشینی فاشیست های اوکراینی کشف شد. او می گوید:

 "ما با مردی برخورد کردیم که شبیه یک غیرنظامی بود، با یک باند پارچه سفید دور گردنش و سوراخ های گلوله در پشتش. او مرده است. به ما گفتند که او توسط گردان آزوف (سازمان فاشیست های اوکراین) کشته شده است.  ما هنوز منتظر بسیاری از یافته های وحشتناک در ماریاپل هستیم، از جایی که نئونازی ها پاکسازی خواهد شد.

 یک ماه و نیم است که آنها نسل کشی را علیه مردم اوکراین در جنوب شرق اوکراین انجام می دهند.8 سال علیه جمهوری های دونباس این نسل کشی را انجام دادند!

در فیلم این روزنامه نگار آمریکائی از جنایات نازی ها در اوکراین نشان میدهد که فاشیست ها حتی غیرنظامیان مخالف خود را پس از دستگیری، با دست های بسته، تیرباران می کنند.

در این فیلم ده ها غیرنظامی کشته شده در ماریوپل نشان داده می شود. این فیلم پس از عقب نشینی گردان نظامیان نازی اوکراینی (آزوف) از منطقه تهیه شده است.

او می گوید:«ما از جمله جسد خونین مردی غیرنظامی اوکراینی را دیدم که در اطراف گردن و پشت اش محل اصابت گلوله بود. مردم محل  به ما گفتند که او توسط گردان آزوف کشته شده است.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۷ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: