ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲ اسفند ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

لوکاشنکو:

لشکر کشی های ناتو

می گوید باید آماده جنگ شد

ریانووستی- ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 
 
 

 

خبرگزاری «بلتا» ی بلاروس روز ۲۰ فوریه گزارش داد: الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس، در یک نشست طولانی با رهبری ارگان های دولتی سیستم امنیت ملی این کشور، از مردم خواست تا برای جنگ آماده شوند.

او گفت: بلاروس نیازی به جنگ ندارد، اما مردم باید از نظر ذهنی و استراتژیک برای ماجراجویی ها آماده باشند.

توهمات در باره امکان حل مناقشه جهانی از طریق دیپلماسی باید کنار گذاشته شود، زیرا نگرش غرب و متحدین آن چنین است: «کشورهایی که با آنها نیستند باید به زور در اختیار گرفته شوند». ضمن اینکه سال هاست اقتدار سازمان های بین المللی کاملاً بی اعتبار شده اند.

رهبر بلاروس توضیح داد که شرایط بسیار دشوار و حساس شده است، از این روی باید به طور واقع بینانه وضعیت جهانی را ارزیابی کرده و فعالانه عمل کنیم، اشتباهات غیرقابل قبول هستند.

توجه داشته باشید که در مجاورت مرز های بلاروس و روسیه، تحت عنوان بخشی از عملیات نظامی اتحاد اروپایی، حدود ۳۲ هزار پرسنل نظامی نیروهای مسلح مشترک ناتو و ایالات متحده مستقر شده اند. بیش از هزار خودروی زرهی، سیستم های توپخانه و خمپاره انداز و ۲۳۵ هواپیما و هلیکوپتر در مرزهای بلاروس مستقر کرده اند.

علاوه بر این، اشتها و فعالیت غربی ها در جهان همچنان رو به افزایش است و ایالات متحده به گسترش ناتو ادامه خواهد داد و بوسنی و هرزگوین، مولداوی، گرجستان و صربستان را نیزبه زیر چتر خود می کشاند.

بی پرده و بدون زبان دیپلماسی غیرضروری به شما میگویم: تقریباً همه رهبران اروپایی  کارمند ایالات متحده شده اند. توجه داشته باشید که سیاست ها و منافع چه کسانی بر قلمرو اتحادیه اروپا حاکم است. 

https://ria.ru/20240220/lukashenko-1928480106.html


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۱ فوریه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: