ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۷ اسفند ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اعتراف وزرای خارجه انگلیس و ایتالیا

شکست ناتو در اوکراین

آغاز تغییر جهان خواهد بود

 
 
 

 

 

جنگ ناتو و ارتش اوکراین با روسیه درحالی وارد سومین سال خود که ارتش روسیه سنگرهای ناتو اوکراین را بسرعت شکسته و پیش می رود و رهبران اصلی ناتو بشدت نگران پیروزی روسیه در این جنگ اند.

دبیرکل ناتو که بزودی جای خود را باید به دبیرکل دیگری بدهد، در آخرین اظهار نظرش درباره جنگ اوکراین که به وصیت می ماند گفت:

« وضع در میدان جنگ بسیار خطیر است. هدف ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه تسلط بر اوکراین است و هیچ نشانه ای مبنی بر آماده شدن او برای صلح وجود ندارد.»

 دیوید کامرون نخست وزیر سابق و وزیرخارجه کنونی دولت انگلستان و وزیر خارجه ایتالیا نیز در مقاله ای مشترک که در "پولتیکو" منتشر شد نوشتند:

« از قانونگذاران آمریکایی که اکنون برای کمک به اوکراین به بن بست رسیده اند می خواهیم کمک مالی به کیف را ادامه بدهند. این به نفع خود آمریکا و همه متحدان ما خواهد بود. شکست ما در جنگ اوکراین بزرگترین شکست در آزمون نسل ماست. سایرین در حال تماشای واکنش ما هستند که ببینند ما به اوکراین کمک می کنیم یا خیر. شکست از روسیه نه تنها در اوکراین بلکه در کل جهان احساس خواهد شد. اگر آنها (روسیه و متحدانش) پیروز شوند جهان را آنطور که می خواهند تغییر خواهند داد.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۶ فوریه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: