ایران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

۷۴۵ هزار نیروی جدید تحت آموزش است

ارتش روسیه ۶۰۰ هزار

نیروی جنگی در اوکراین دارد

تلویزیون حزب کمونیست روسیه- ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

به گزارش خبرگزاری تاس، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت ملی روسیه روز ۱۹ فوریه در نشستی با سران منطقه در گروزنی (پایتخت چچن)، گفت که از آغاز سال جدید، بیش از ۵۰ هزار نفر از مناطق مختلف کشور برای شرکت در عملیات نظامی ویژه نام نویسی کرده اند.

در این رابطه قبلاً وزارت دفاع، اعلام کرده بود در کل کشور، بیش از ۵۳ هزار نفر از اول ژانویه برای خدمت سربازی در راستای تقویت گروه مشترک نیروها استخدام شده اند و روند پیوستن به ارتش بسیار قابل توجه است.

در ماه سپتامبر سال گذشته، وزارت دفاع روسیه برای اولین بار از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه، تعداد نیروهای قرار دادی نیروهای مسلح این کشور را بیش از ۶۴۰ هزار نفر اعلام کرد. در این خصوص سرگئی شویگو، وزیر دفاع اعلام کرد، تا پایان سال جاری بصورت برنامه ریزی شده تعداد پرسنل نظامی قراردادی را با در نظر گرفتن استخدام تشکیلات جدید به ۷۴۵ هزار نفر افزایش دهد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز در پایان ماه قبل (ژانویه) اعلام کرده بود که بیش از ۶۰۰ هزار نفر در منطقه جنگی حضور دارند.

در عین حال شویگو، در ماه دسامبر اعلام کرد که از آغاز عملیات نظامی ویژه، تلفات ارتش اوکراین به ۳۸۳ هزار کشته و زخمی رسیده است. وی خاطرنشان کرد، تنها در ماه ژانویه ۲۳ هزار نفر از ارتش اوکراین کشته و زخمی اند.

 

https://www.rline.tv/news/2024-03-02-medvedev-bolee-53-tys-chelovek-postupili-na-voennuyu-sluzhbu-s-nachala-goda/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۵ مارس ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: