ایران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۶ اسفند ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مردم بدلیل بی اعتمادی به حکومت باور نمی کنند

طرح اسرائیل و امریکا

تقسیم ایران به ۵ تا ۶ کشور است

 
 
 

 

 

بی اعتمادی مردم به حکومت و هر خبری که صدا و سیما پخش می کنند و یا هر آنچه را که امام جمعه ها می گویند، درحدی است که اگر آنها بگویند ماست سفید است مردم شک می کنند که نکند سیاه است!

با همین نگاه است که هرچه گفته شود خطر حمله نظامی به ایران جدی است و یا این که طرح مشترک امریکا و اسرائیل غرق کردن ایران در یک جنگ داخلی و سپس تقسیم آن به چند کشور کوچک و رهائی خود از شر ایران برای همیشه است، باور نمی کنند. مردم تصور می کنند این مسائل برای ترساندن مردم و تمکین از اقدامات حکومتی مطرح می شود و در بدترین حالت هم فکرمی کنند اگر قدرت خارجی به ایران حمله کنند حسن آن اینست که حکومت سرنگون می شود و یک حکومت غیر مذهبی و غیر آخوندی را امریکا سر کار خواهد آورد و وضع مردم بهتر می شود. آنها حتی حاضر نیستند اخبار عراق را زیر گوش ایران دنبال کنند. اصلا مردم اخبار گوش نمی کنند. چیزهائی بعنوان تحلیل سیاسی از زبان مردم شنیده می شود که واقعا حیرت آور است. نمونه هائی را برای ما تعریف کرده اند که در آینده آنها را جمع کرده و منتشر می کنیم.

با این مقدمه بخوانید تحلیل "مردخای کیدار" صهیونیست اسرائیلی را که با صراحت می گوید:

« راه حل رهائی از شر برنامۀ هسته‌ای ایران سرنگون و براندازی حکومت ایران است. این براندازی در اقلیت‌های قومی ایران نهفته است. جامعۀ بین‌المللی باید تمامی اقدامات لازم را برای تقویت اقلیت‌های قومیِ ایران که خواستار جدایی و ایجاد کشورهای قومی هستند انجام دهد. بعد از فروپاشی ایران و شکل‌گیری ۵ تا ۶ کشور با گرایش‌های قومیتی، دنیا به مکانی امن‌تر و بهتر تبدیل خواهد شد.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۶ مارس ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: