ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱ بهمن ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کاخ سفید پدیده ای مانند بایدن را تاکنون نداشته

نتانیاهو با کدام پشتوانه

برای "بایدن" تره هم خرد نمی کند؟ 
 
 

 

 

برای "بایدن" رئیس جمهور پرت و پلا گوی امریکا، نه تنها مردم، نه تنها نامزدهای انتخابات آینده امریکا، نه تنها اکثر رهبران کشورهای جهان اعتباری قائل نیستند، بلکه در راس همه آنها، پنهان  ترین محافل قدرت یهودی امریکا و صاحبان تراست های اقتصادی آن کشور هم او را برای هیچ امر داخلی و جهانی به حساب نمی آورند. حتی آنقدر او برای همه این طیف بی اعتبار است که حرکات و گیجی های گاه خنده دار او نیز دیگر مورد توجه رسانه های امریکائی نیست. حتی در حد تبدیل شدن به سوژه ای برای خندیدن مردم.

همین است که ترامپ از هم اکنون خود را رئیس جمهور امریکا میداند و نتانیاهو که ترامپ را متحد خود و تابع محافل پر قدرت یهودیان امریکا می داند، برای هیچ حرف و توصیه بایدن اعتبار قائل نیست و کار خود را می کند. از جمله، بایدن می گوید راه حل مشکل خاورمیانه تشکیل دو دولت مستقل اسرائیل و فلسطین است و بلینکن وزیر خارجه اش برای قانع کردن نتانیاهو بر قبول این پیشنهاد، مرتب وارد تل آویو می شود و از آن خارج می شود و نتانیاهو برای او هم تره خرد نمی کند.

بایدن بعنوان نهائی ترین پیشنهادش به اسرائیل گفته است که تامین امنیت اسرائیل جز با تشکیل کشور فلسطینی ممکن نیست و نتانیاهو روز گذشته رسما اعلام کرد: من با هر سناریویی پس از جنگ غزه که در آن تشکیل کشور فلسطینی پیش‌بینی شده باشد،  مخالفم.

فیلم مربوط به یک صحنه خنده دار، درجریان دیدار رئیس جمهور چین از امریکاست. رئیس جمهوری که پوتین او را ارتش یک نفره چین میداند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۱ ژانویه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: