ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳ بهمن ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هدف، خالی کردن پشت ایران است

دنباله روی مطبوعات داخلی

از روسیه ستیزی کاخ سفید

 
 
 

 

 

روسیه ستیزی که بخش مهمی از کارگزاری مخالفت با سیاست اتحاد با روسیه و چین است، مثل خون در رگهای روزنامه ها و رسانه های خبری ایران جریان دارد. این کارزار شباهت کامل دارد به کارزاری مشابه که در رسانه های امریکا و اروپا و البته بیشتر امریکا جریان دارد و مقامات کاخ سفید و وزارت دفاع امریکا بارها مخالفت علنی خود را با نزدیک ایران به چین و روسیه اعلام کرده اند. نه تنها مخالفت خود را اعلام کرده اند بلکه با استفاده از هر امکان و وسیله ای جنگ روانی علیه اتحاد ایران و روسیه را رهبری کرده اند. از جمله در ایران و از طریق مطبوعات و رسانه های ایران.

در ایران، رهبری ارکستر روسیه ستیزی در مطبوعات با اتاق بازرگانی و مافیاهای اقتصادی است. مطبوعاتی که جیره ماهانه از مافیای اقتصادی بصورت آگهی های تجاری می گیرند. این کارزار نمایندگانی را هم در مجلس و سخنرانان و مصاحبه کنندگان با مطبوعات دارد.

از شرق، هم میهن، آرمان تا یک دوجین روزنامه های کم تیراژ اما پرهیاهو سرگرم تخریب مناسبات ایران روسیه اند. برخی بیشتر و برخی کمتر. آنها مطلبی را می نویسند و سپس سایت ها و رسانه های اینترنتی و باصطلاح خبرگزاری های غیر رسمی شروع می کنند به باز انتشار و اضافه کردن بر روغن آب آن. از جمله روزنامه جمهوری اسلامی، خبر آنلاین، سحام نیوز که گرفتار جنون روسیه ستیزی اند و سرانجام یک روز تقش در خواهد آمد که از کجا هدایت می شده اند.

بخوانید این آخرین کشفیات روزنامه جمهوری اسلامی درباره ترور اخیر فرماندهان اطلاعات سپاه قدس در سوریه را که بلافاصله سایت های مورد اشاره آن را بازتاب داده اند:

«باید عوامل نفوذی دشمن را در میان غیرایرانی‌ها جستجو کرد که شامل افراد محلی و روس‌ها می‌شود. آیا از روس‌های فعال در سوریه باید خاطرمان آسوده باشد؟ ما از دولت‌هائی که به آنها اعتماد کرده‌ایم ضربه‌های زیادی خورده‌ایم. چگونه می‌توانیم حزب توده را فراموش کنیم؟ چگونه می‌توانیم غائله پیشه‌وری در آذربایجان را نادیده بگیریم؟ (ظاهرا نویسنده فکر کرده حزب توده ایران هم دولت مستقل است!) آیا زیر سوال بردن تمامیت ارضی ما آنهم دو بار ظرف چند ماه نباید این هشدار را به ما بدهد؟»

از هیچ عقل سالمی چنین تراوشاتی بر کاغذ نمی آید، مگر مامور باشد ومعذور و همآهنگ با امریکا و تلویزیون ایران اینترنشنال!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: