ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۴ بهمن ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگوی پوتین با ستادهای انتخاباتی اش

روس ها حق دارند

از کشورشان مسلحانه دفاع کنند 
 
 

 

 

روسیه به سوی انتخابات ریاست جمهوری می رود و  پوتین دیدارها با اقشار مختلف مردم و سخنرانی هایش افزوده است. در تازه ترین اقدام دراین عرصه، با نمایندگان ستادهای انتخاباتی خود گفت:

در سال های اخیر کارهای زیادی انجام شده، گر چه در همه مسائل نتیجه مطلوب حاصل نشده است، حرف هایی برای زدن در مورد کشور و مردم وجود دارد. عملیات ویژه نظامی (دراوکراین) نشان داد که جامعه روسیه پایه های محکمی دارد.  روسیه به پا خاسته و مجبور است از منافع خود از جمله از طریق مسلحانه دفاع کند. نظامیان ما در اوکراین جانانه می جنگند و در این روزها نبرد بر سر تسلط بر منطقه “آودیئفکا” که یکی از مهم ترین مناطق مورد نظر ماست ادامه دارد. این حادترین، حساس ترین و خطرناک ترین منطقه مبارزه است. باید خط مقدم با فاصله ای ۱۵۰ کیلومتری ایجاد شود تا قلمرو فدراسیون روسیه از گلوله باران شهرها و کشته شدن غیر نظامیان با سلاح های غربی محافظت شود. البته ما جنایات کی یف علیه شهروندان روسیه را فراموش نخواهیم کرد.

درباره اسرای جنگی و مبادله آنها که در جریان سرنگون کردن هواپیمای اسرای اوکرائینی با شلیک خود اوکرائین ها کشته شدند پوتین گفت: نسبت اسرای جنگی بین فدراسیون روسیه و اوکراین تقریباً ۱ به ۱۰ است. هواپیمای “ایلیوشین-۷۶” توسط سیستم پدافند هوایی پاتریوت آمریکایی سرنگون شد، کارشناسی ها  این موضوع را ثابت کرد و من نمی‌دانم و نمی‌فهمم که چرا اوکراین هواپیما را با زندانیانش سرنگون کرد. شاید هدفشان این بود که ما را تحریک به  تلافی کنند. ما به سیاست خود برای مبادله زندانیان ادامه خواهیم داد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳ فوریه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: