ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۴ بهمن ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه رئیس سابق "شاباک" اسرائیل

آتش بس در غزه

۵ تا ۶ سال ادامه خواهد داشت

 
 
 
 
 

 

تاکنون برخی نظامیان بازنشسته امریکائی درباره جنگ غزه نظراتی متفاوت با نظامیان بر سر کار در امریکا و در نفی ادامه جنگ توسط اسرائیل ارائه میدادند که ما نیز این نظرات را تا آـنجا که اطلاع بدست آوردیم منتشر کردیم. اکنون علاوه بر برخی دولتمردان گذشته اسرائیل که منتقد نتانیاهو هستند اما جنگ را تلویحا تائید می کنند، نظامیان سابق اسرائیل نیز به نظامیان منتقد امریکائی که به آنها اشاره کردیم افزوده شده اند. از جمله «کرمی گیلون» رئیس پیشین سازمان امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) که نقش و موقعیت آن در اسرائیل فراتر از نقش و موقعیت "موساد" است گفته که جنگ در غزه تمام شده و آتش بس ۵ تا ۶ سال ادامه خواهد یافت. البته آتش بس،پس از آزادی اسرائ اسرائیلی برقرار خواهد شد.

او که با شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل مصاحبه میکرد افزود:

حماس در این جنگ انتقامجویانه ضربه محکمی خورد، اما تا زمانی که در نوار غزه قدرت جانشینی وجود نداشته باشد، این حماس است که در آنجا حکومت خواهد کرد اما رویداد ۷ اکتبر دیگر تکرار نخواهد شد. (اشاره به حمله غافلگیرانه فلسطینی ها به داخل اسرائیل)

 

رئیس پیشین شاباک گفت: به باور من جنگ به پایان رسیده است و تنها دلیل ماندن ارتش اسرائیل در میدان بازگرداندن اسیران اسرائیلی در غزه است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳ فوریه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: