ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

  صدر اعظم آلمان نفسش از جای گرم در می‌آید
ناتو جنگ را
دراوکراین به روسیه باخته!
راشا تودی- ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 
 

 اولاف شولتس، صدراعظم آلمان طی مقاله ای در وال استریت ژورنال خواستار تسلیحات و حمایت بیشتر برای اوکراین شد و نوشت:
اوکراین با کمبود تسلیحات مواجه است و اگر غرب اکنون وارد عمل نشود و مهمات بیشتری به این کشور ارسال نکند، اوکراین بازنده خواهد شد.
در این خصوص روز 10 فوریه اسکات ریتر، افسر سابق تفنگداران دریایی ایالات متحده گفت:
آقای شولتس! اوکراین در حال شکست است و نه “بازنده”. شما هیچ کاری نمی توانید برای جلوگیری از پیروزی نظامی روسیه انجام دهید. هیچ کاری...

بیایید فرض کنیم که ایالات متحده 64 میلیارد دلار صرف جنگ اوکراین کند. شما باید بدانید که اکثریت قریب به اتفاق این پول صرف صنایع دفاعی آمریکا برای تولید سلاح می شود. تولید سلاح ماه ها و حتی سال ها طول می کشد، این در صورتی است که در حال حاضر اوکراینی ها در حال باخت هستند. تا زمانی که نتوانیم به طور جادویی هزاران قطعه توپ و میلیون ها گلوله را تولید کنیم و سپس آنها را به ارتش اوکراین منتقل کنیم، جایی که توسط نیروهای بسیار آموزش دیده که بتوانند از آنها در میدان جنگ استفاده کنند، به معنای واقعی کلمه تا آن زمان هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.
ما باید مانند گذشته یک ارتش کاملاً جدید اوکراینی ایجاد کنیم. همه باید درک کنند که این اولین پیروزی روسیه بر اوکراین نیست. روسیه ارتش اصلی اوکراین را در بهار و تابستان سال 2022 نابود کرد. اوکراین تنها با تزریق 48 میلیارد دلاری و آموزش تیپ های اضافی ناتو توانست در میدان نبرد باقی بماند. سپس روسیه این ارتش را هم در نبردها نابود کرد، زمانی که اوکراین یک ضد حمله را در خارکف و در ساحل راست خرسون، آغاز کرد همه چیز ویران شد. ارتش دیگری ایجاد کردند که در باخموت نابود شد. سپس آنها یک ارتش حتی بزرگتر ایجاد کردند که در جریان ضد حمله سال قبل نابود شد...
اوکراینی ها تعداد زیادی نیرو دارند، اما آنها به افرادی نیاز داشتند تا برتری روسیه در تاکتیک ها، سلاح ها و مهارت های عملیاتی را جبران کنند. امروز اوکراینی ها ماهانه 20، 30، 40، 50 هزار نفر را از دست می دهند و دیگر نیرویی نیست تا جایگزین آنها شود. به همین دلیل است که امروز این سئوال در اوکراین مطرح می شود: چگونه می توانیم به سرعت 500 هزار نیرو را جذب کنیم؟ به هیچ وجه. به هیچ وجه!
روسیه در سال 2022 ، 300 هزار نفر را بسیج کرد و ماهها طول کشید تا آنها را برای خدمت نظامی تجهیز کند و آموزش دهد تا به یک نیروی جنگی مؤثر تبدیل شود. به نظر شما چگونه اوکراینی ها می توانند یک شبه نیم میلیون نفر را جذب کنند؟ به هیچ وجه. هر تعداد افرادی را که آنها فراخوانی کنند و به میدان نبرد بفرستند، نابود خواهند شد. همانطور که سربازان “توفان مردمی” را نازیهای آلمان در ماههای پایانی سال 1945 به جبهه فرستادند و همه نابود شدند. فقط به این دلیل که نمی توانستند بجنگند. اوکراینی ها هم دیگر نمی توانند در برابر ارتش حرفه ای روسیه مقاومت کنند.
پس تمام شد و بازی از دست رفت. تنها چیزی که باقی جمع کردن اجساد کشته شدگان است. من همیشه به مردم یاد آوری می کنم که خونین ترین ماه برای ایالات متحده در جنگ جهانی دوم در تئاتر اروپا نه ماه ژوئن 1944، نه فرود در نرماندی، نه ماه دسامبر 1944 و نه … بلکه در ماه آوریل 1945 بود. یعنی به معنای واقعی کلمه آخرین ماه جنگ، زمانی که آلمان شکست خورد.
بنابراین هنوز نبردهای زیادی باقی مانده است. بسیاری از روس ها کشته خواهند شد و بسیاری از اوکراینی ها نیز. غرب هیچ کاری نمی تواند جهت جلوگیری از وضعیت حاکم انجام دهد. اولاف شولتز می تواند هر چه دوست دارد بگوید و هر چیزی را بنویسد. شما وقتی توانایی تولید گلوله های توپخانه را ندارید توانایی کار های دیگری را هم ندارید. پس باید بپذیرید که دیگر پرونده اوکراین بسته شد.
https://russian.rt.com/inotv/2024-02-11/Skott-Ritter-vsyo-koncheno-


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ فوریه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: