ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
  پس از برکناری زالوژنی از فرماندهی کل
نازی‌ها در اوکراین فرماندهان ارتش شدند
 
 
 

 

 

 نه تنها فرمانده کل ارتش، بلکه در تمام سطوح فرماندهان واحدهای نظامی ارتش اوکراین تغییر کردند و نظامیان گردان های نازی اوکراین، جانشین فرماندهان برکنار شده شدند. سربازگیری در اوکراین عملاً به مقابله مردم با واحدهای سربازگیری منجر شده، حتی در روستاهای اوکراین. بیش از 60 هزار زن و دختر را به زور و بی آنکه آموزش جنگی دیده باشند به جبهه های جنگ فرستاده اند که فیلم های تاثر انگیز اجساد آنها در جبهه قابل انتشار نیست. فرار از جبهه ها بسیار عادی شده است. سربازی که به زور از خانه اش بیرون کشیده شده و به جبهه فرستاده شده طبیعی است که انگیزه جنگ ندارد و در پی فرصت برای گریز و تسلیم شدن است. در تمام واحدهای مستقر در جبهه ها گروه های ترور سربازانی که می خواهند تسلیم شوند و یا از جبهه فرار کنند مستقر شده که از پشت این سربازان را به گلوله می بندند. کمبود تسلیحات با کمیود نیروی انسانی در ارتش اوکراین همراه شده است و حالا زلنسکی دستورات صادره از انگلستان و امریکا را اطاعت کرده و به افسران نازی و آموزش دیده توسط ناتو میدان بیشتری داده و آنها را در راس فرماندهی ارتش قرار داده است.
اوکراین در آغاز جنگ یک ارتش 760 هزار نفره داشت که واحدهائی از آن توسط ناتو آموزش دیده بودند.
اکنون کسانی مانند ژنرال "سرسکی" فرماندهان ارتش شده اند که معروف به آدم کش های حرفه ای هستند. از طرف دیگر، علاوه بر مزدوران اروپائی و امریکائی که تا کنون گفته می شود 40 هزار نفر آنها در جنگ کشته شده اند، واحدهایی از میان جنایتکاران و مافیای مواد مخدر امریکا لاتین را برای جنگ آموزش داده و راهی اوکراین کرده اند. از جمله همین تیرانداز کلمبیائی که گفته می شود، تک تیراندازی ماهر بوده و روس ها توانسته اند او را شناسائی کرده و در کوپیانسک شکارش کنند.
روسیه اطلاعات بسیاری از طریق اسرای جنگی درباره مزدوران خارجی در جنگ اوکراین دارد اما معلوم نیست چرا آن را منتشر نمی کند و یا می کند اما بدلیل سانسور غرب، از آن کسی مطلع نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ فوریه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: