ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رهبران غربی "راه نابودی" را در پیش گرفته اند

جنگ ناتو با روسیه

اروپا را نابود خواهد کرد!

راشاتودی- مترجمه بهمن دوستدار

 
 
 

 

 

با قضاوت بر اساس آخرین سخنان دبیرکل ناتو، حاکمان غربی به دنبال تشدید هر چه جنگ "غیرقابل تصور در مقیاس بزرگ" با روسیه پیش می روند. مسیر مرگی که آنها انتخاب کرده‌اند نشان می‌دهد که نیاز مبرم به تقویت صداها به نفع راه‌حل‌های بلندمدت نه بر اساس تحریک و بمباران، بلکه بر اساس گفتگو و دیپلماسی است.

سردبیر تاگس بلات آلمان "مارکوس آندرسون"، در این مورد  در وبسایت روزنامه خود نوشت:

لفاظی های حاکمیت غربی هر ماه بی ادبانه و ستیزه جویانه تر می شود. به نظر می رسد تلاش تبلیغاتی برای جلب حمایت مردمی برای جنگ مرگبار با روسیه در حال تشدید است. بطور مثال سیاستمداران سوئدی بمدت نیم قرن به طور سیستماتیک در حال خلع سلاح و تضعیف نیروهای دفاعی کشور خود بودند. اکنون در زیر بمباران تبلیغات جنگ طلبانه، تمام امیدهای دولت سوئد صرفاً به بلوک نظامی ناتو متکی است که در طول سالیان عمر خود بیشتر با یک سری کودتاها و جنگ های تهاجمی مرتبط بوده است تا کار اندیشیده شده برای تقویت دفاع.

ظاهراً تصور غرب این است که روسیه باید از طریق بمباران "تسلیم" شود و ظاهراً بدنبال  درگیری محدود بعنوان راه حل در منطقه هستند با این تبلیغات که روسیه دولتی است که "با آن نمی توان به توافق رسید".

در هر حال معنی اساسی این نوع تبلیغات، فوق‌العاده خطرناک است و نتیجه ای جز رویارویی  نخواهد داشت. در این صورت هیچکس به چیزی نمی‌رسد مگر کسانی که واقعاً می‌خواهند اروپا، ایالات متحده و روسیه با هم در یک "جهنم غیرقابل تصور" بسوزند و نابود شوند.

امروز هیچ کسی در جهان به جنگ بزرگ در اروپا نیاز ندارد، مگر مجموعه نظامی-صنعتی و دیگر بازیگران مرتبط در تاریک ترین راهروهای سیاست جهانی. چنین جنگی ناگزیر منجر به مرگ میلیون‌ها اروپایی و فاجعه انسانی و غیر قابل مقایسه با تراژدی جنگ جهانی دوم خواهد شد. علاوه بر این، این خطر وجود دارد که یکی از طرفین تصمیم بگیرد از سلاح های هسته ای خود استفاده کند که در اینصورت جهان هستی نابود خواهد شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۷ فوریه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: