ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ناتو با بزرگترین مانور نظام

قصد ترساندن روسیه را دارد!

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

روز جمعه ۱۶ فوریه دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در مسکو اظهار داشت: تمرینات جدید ناتو در مقیاس بزرگ در نزدیکی مرزهای فدراسیون روسیه برای ترساندن مسکو در نظر گرفته شده است. خبر گزاری تاس که این خبر را پوشش داد از قول مدودف نوشت، این مانور از زمان پایان جنگ سرد از نظر تعداد نفرات و بسیج امکانات نظامی توسط غربی‌ها بزرگ‌ ترین مانور است.

به گفته مدودف، سیاستمداران غربی و ژنرال های ناتو یک بار دیگر تصمیم گرفته اند ایجاد هراس کنند. بدیهی است که این نمایش با هدف هشدار به روسیه صورت گرفته است. ترسناک نیست، اما بسیار اهمیت دارد.

تصمیم ائتلاف آتلانتیک شمالی برای انجام تمرینات در این سطح، درحقیقت به معنای آنست که آنها از ترس و هراس به چنین شیوه‌هایی متوسل شده اند. چه ترسی بالا تر از این که آنها نه تنها به پیروزی خود، بلکه به موفقیت نظامی رژیم پوسیده نئونازی ها در کیف نیز دیگر اعتقاد ندارند. علاوه بر این، آنها در حال تلاش بر روی یک دستور کار ضد روسی برای اهداف سیاسی داخلی کشورهای خود هستند و از این طریق خواهان تحکیم حوزه انتخاباتی نارضایتی رأی دهندگان می باشند.
(رزمایش ناتو از ماه فوریه تا می سال ۲۰۲۴ جهت تأثیر گذاری بر افکار رای دهندگان در اروپا برگزار می شود. در این مانورها ۹۰ هزار پرسنل نظامی از ۳۱ کشور ناتو و سوئد که متقاضی عضویت در این سازمان است، شرکت خواهند کرد. بنا بر گفته خاویر کولومینا، نماینده ویژه دبیر کل سازمان ناتو در قفقاز جنوبی در مصاحبه با خبرگزاری «آرمنپرس»، این رزمایش ها با هدف «آمادگی در مقابل فدراسیون روسیه» انجام می شود.

 

https://www.rline.tv/news/2024-02-16-medvedev-nazval-krupneyshie-ucheniya-nato-konvulsiyami-dryablykh-zapadnykh-muskulov

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۷ فوریه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: