ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

به این بهانه که "زندانیان چینی" نباید در ایران خانه بسازند

مافیای مسکن توانست

مانع خانه سازی چینی ها شود

 
 
 
 
 

 

مافیای رانت خوار مسکن در ایران که یک سرشان به بانک های خصوصی بند است و یک سرشان به اتاق بازرگانی، موفق شدند در روزهای اخیر دولت را چنان زیر فشار بگذارند که ورود چین به مسکن سازی در ایران را تکذیب کند و شاید هم لغو.

ماجرا باز میگردد با اعلام خبر قطعی شدن ورود شرکت  های چینی به مسکن سازی ارزان و سریع درایران. انبوه سازانی که به وابستگی آنها اشاره کردیم، این بار برای جلوگیری از افتادن بازار مسکن سازی بدست دولت و شرکت های چینی، سوژه تازه ای را به میدان آوردند و آن را مثل توپ انداختند در زمین دولت. آنها از طریق مطبوعاتی که تابع اتاق بازرگانی اند فورا مدعی شدند که قرار است زندانیان چینی برای مسکن سازی بیایند ایران. پس از چند روز هیاهوی مطبوعاتی که واقعا مردم به آن توجهی نداشتند، دولت جا زد و نه تنها منکر آمدن زندانیان چینی به ایران شد بلکه اصل قرارداد با شرکت های چینی مسکن ساز را هم تکذیب کرد و گفت این یک شایعه است.

دولت ناتوان و معلق در هوا، جرات نکرد بگوید مگر آنها می آیند ایران که بروند زندان و جا را برای زندانیان ما پر کنند؟ گیریم که حرف شماها درست باشد و زندانیان چینی را شرکت های چینی برای مسکن سازی به ایران خواهند فرستاد. اگر زندانی مسکن سازی بلد است و شرکتی که او را استخدام کرده و به ایران اعزام کرده ضامن کار و دوران حضور او در ایران است، به ما چه که او زندانی بوده یا نبوده؟ ما مسکن ارزان و فوری می خواهیم و نه طائب و نماز خوان که از این قماش در جمهوری اسلامی بسیار داشته و داریم که زندانی نشده و مشغول دزدی اند و یا سرمایه را برداشته و به کانادا گریخته و در آنجا بجای کار "خشت مالی و گل مالی" و خانه سازی، مشغول ویلا خریدن و عشق و حال هستند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۹ فوریه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: