ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

او یک نئونازی روس بود

چه کسانی از مرگ یا قتل

"ناوالنی" بهره برداری کردند

 
 
 

 

 

در دو روز گذشته اظهارهای زیادی درباره مرگ ناوالنی در یکی از زندانهای روسیه مطرح شده است. بویژه درباره نقش احتمالی سرویس های جاسوسی غرب برای کشتن ناوالنی با هدف راه اندازی جنجالی که هدف آن خنثی سازی تاثیر مصاحبه پوتین با خبرنگار امریکائی "تاکر کارلسون" و پیشروی های پیاپی ارتش روسیه در اوکراین است.

در ارتباط با همین ماجرا "ابوالقاسم گلستانی" مترجم و فعال سیاسی، اطلاعات شاید فراموش شده ای را برای مخاطبان ایرانی جمع کرده و منتشر ساخته است. او می نویسد:

ناوالنی اهمیت خاصی برای غرب داشت، تا جائی که "بایدن" بلافاصله نسبت به مرگ او واکنش نشان داد‌ و نه تنها این مرگ را یک قتل معرفی کرد بلکه پوتین را مسئول مرگ او دانست. رسانه‌های شرق ستيز داخل و خارج ایران نیز همراه با غرب عزادار مرگ ناوالنی شده‌اند!

ناوالنی نه تنها با بنیاد جورج سوروس، طراح انقلابات مخملی، بلکه با ماموران عالی‌رتبه‌ MI6 و CIA در ارتباط بود. از "شاهکارهای" او ایجاد دستجات نئونازی در روسیه، تبلیغ پاکسازی روسیه از نژادها و مذاهب دیگر بود. قفقازی های روسیه را سوسک و خدای مسلمانان روسیه (الله) را "گاو" خطاب‌ می‌کرد.

اینها نکات پنهانی نیست، اما احتمالا یا ایرانی ها از آن باخبر نیستند و یا اگر هم میدانسته اند فراموش کرده اند، به همین دلیل وظیفه خودم دانستم که این نکات را نه برای رسانه های شرق ستیز داخلی و خارجی بلکه به یاد مخاطبان ایرانی بیآورم.

 در ویدئو که به اشتراک گذاشته ام ناوالنی می‌گويد: شما چیز نادرستی در شعار طرفداران من نمی‌بیند.

اما درباره مرگ ناوالنی اگر هم این مرگ ناشی از قتل باشد این قتل به گردن MI6  یا CIA است با هدف ایجاد تنش داخلی در روسیه و سوژه سازی برای رسانه های غرب.

پوتین هیچ نیازی به حذف ناوالنی نداشت. موفقیت اش در جبهه‌ها و مصاحبه‌اش با تاکر کارلسون که با رکوردی تاریخی، تاکنون به یک میلیارد مخاطب رسیده، محبوبیت او را در روسیه به اوج رسانده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۹ فوریه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: