ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

داوطلبان در ارتش روسیه

مزدوران در ارتش اوکراین

 
 
 

 

 

مردم جهان درباره بسیاری از حقایق و رویدادهای جنگ اوکراین بی خبرند. از جمله درباره نیروهای مزدوری که از امریکا، انگلستان، آلمان، برخی از دیگر کشورهای اروپای شرقی و غربی و حتی از کانادا که در کنار نازی های اوکراین و در خدمت ناتو با روسیه می جنگند. در جریان سقوط سنگین دو روز گذشته شهر "آودیکا"، که گفته می شود از ۳۵۰۰ نیروی لشگر ویژه نازی ها  در این شهر صدها تن کشته و صدها تن به اسارت در آمده اند، شماری از مزدوران کانادائی نیز دستگیر شده اند. همچنین در جریان سقوط یک نیروگاه تولیدی شیمیائی که در فاصله نه چندان زیادی از آودیکا قرار دارد نیز با آنکه واحدهای ارتش اوکراین و هنگ های نازی شمار زیادی توانسته اند خط محاصره را شکسته و فرار کنند، صدها تن کشته و یا اسیر شده اند.

در صفوف ارتش روسیه  هم نه تنها از قومیت های و مذاهب مختلف کشور کثیرالمله و کثیر المذهب روسیه واحدهائی با ارتش اوکراین می جنگند، بلکه واحدهای داوطلب از برخی کشورها نیز حضور دارند. نام این کشورها، جز ونزوئلا تاکنون اعلام نشده است. از جمله همین واحدی که عکس آن را می بینید. این واحد نام خود را  به یاد "الکسیس کاستیلو" که در سال ۲۰۱۴ در صفوف نظامیان جمهوری خلق دونتسک با نازیهای اوکراین می جنگید  و کشته شد، گروه "کاستیلو" گذاشته اند.

تاریخ انقلاب های جهان، تشکیل بریگادهای جهانی برای دفاع از انقلاب این و یا آن کشور را بسیار به یاد دارد.

آنها شعار نمیدهند نه روسیه نه اوکراین جانم فدای ونزوئلا زیرا میدانند پیروزی ناتو در اوکراین چه سرنوشتی را برای امریکای لاتین هم رقم خواهد زد. آنها زخم تحریم  های جهانی را بر پهلوی خود دارند. کشوری با ذخائر عظیم بهترین و سبک ترین نفت جهان که زیر فشار امریکا می رفت که کمر خم کند و ایران با ارسال نفت به آن مانع این شکستن شد.

تمام گمراهی و سرگیجه و غیر سیاسی شدن جامعه ایران زیر سر حکومتی است که در آن چپاول حاکم است و تلویزیون آن در خدمت ارتجاع مذهبی و همین چپاولگران است. شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سلطنت طلب ها با بهره گیری از این فضای داخلی توی دهن مردم انداختند. همچنان که شعار "رضا شاه روحت شاد" را.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۹ فوریه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: