ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲ دی ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

توصیه روسیه ستیزان ایرانی به حکومت

"یمن" را بدهید دم چَک امریکا

تا سه جزیره برایتان باقی بماند!

 
 
 

 

 

 احمد زیدآبادی که اغلب در پوشش حمایت از فلسطین، عملا علیه جنبش فلسطین موضع گیری می کند و بجای دفاع از به میدان آمدن یمن علیه اسرائیل، عملا به حکومت توصیه ترک سیاست حمایت از یمن را می کند. او در تازه ترین مطلبی که فورا دو سایتی که جنون روسیه ستیزی دارند (خبر آنلاین و سحام نیوز) آن را پوشش دادند نوشت:

«روس‌ها چه علامت علنی دیگری باید بفرستند که مسئولان جمهوری اسلامی باورشان شود کرملین با سیاست آنها در خاورمیانه همراهی ندارد؟ به نظرم عربستان و امارات برای مهار حوثی‌ها به پوتین متوسل شدند تا از طریق نفوذش در ایران، مانع بی‌ثباتی (دقیقا همان اتهامی که امریکا و اسرائیل به یمن می زنند!) تازه‌ای در دریای عرب و سرخ و تنگهٔ باب‌المندب شود. قاعدتاً پوتین این نکته را به سید ابراهیم رئیسی در جریان دیدار کوتاهش از مسکو گوشزد کرده، اما ظاهراً نتیجهٔ لازم را نگرفته و خشمگین شده است و بیانیه اخیر محصول آنست.» (منظور از دیدار کوتاه همان مذاکرات 5 ساعت رئیسی با پوتین پشت درهای بسته است که هیچکس از محتوای آن با خبر نیست و در روسیه هم تا حالا هیچ اشاره به آن نشده، اما آقای زید آبادی آن را بو برده!)

(آقای زید آبادی عملا توصیه می کند، دست از پشت یمن بردارید و اجازه بدهید امریکا و متحدانش با آن همان کنند که اسرائیل با غزه کرد، تا درعوض سه جزیره برای ایران بماند. سه جزیره ای که طرح تجدید نظر در مالکیت آن فعلا یک سوژه "نه داده و نه گرفته" است و برای دور نگهداشتن ابوظبی و دیگر مدعیان احتمالی آن از امریکا، در حد یک جمله تبلیغاتی در جلسات و کنفرانس های کشورهای منطقه و یا کشورهای اسلامی گفته می شود و در همین حد نیز باقی می ماند. اما در داخل ایران فورا پیراهن عثمان می شود و بهانه ای دیگر برای دفاع از روسیه ستیزی. آن هم با کشوری که تنها در یک قلم، امروز مدرن ترین هواپیمای نظامی خود را در اتحاد با ایران، نه تنها دراختیار ایران گذاشته بلکه تولید آن را میخواهد در اختیار ایران بگذارد.

گرفتاری آنجاست که حکومت توان دفاع از خود را ندارد و کار می افتد به دست امثال زیدآبادی ها، زیرا پشت جبهه اش که همانا سیاست داخلی نا همآهنگ با سیاست خارجی و سیاست نظامی و اتمی است، خراب است!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۳ دسامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: