ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳ دی ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حزب کمونیست روسیه

کاندید انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد

تلویزیون حزب کمونیست روسیه- ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

روز جمعه ۲۲ دسامبر، پلنوم کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه در مسکو تشکیل شد و شرکت کنندگان در این پلنوم، نیکولای خاریتونوف را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه معرفی کردند.

تصمیم نهایی کاندیداتوری نیکولای خاریتونوف، روز شنبه ۲۳ دسامبر در هجدهمین کنگره حزب کمونیست روسیه گرفته شد و کنگره وی را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری آینده که در ماه مارس سال آینده برگزار خواهد شد معرفی کرد.

در این رابطه گنادی زیوگانوف رهبر حزب کمونیست روسیه، پس از کنگره در یک کنفرانس خبری اعلام کرد، انتخابات ریاست جمهوری در شرایطی برگزار خواهد شد که کشور ما نا خواسته درگیر جنگ بزرگی شده است که انگلوساکسونها و ناتو آن را تحمیل کرده اند. از همین روی روسیه با همه امکانات خود از جمله رعایت موازین دمکراتیک تلاش دارد تا شهروندان خود را به وظیفه خطیر دفاع از کشور آگاه سازد. ما به سهم خود در کنار احزابی که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور را کاندیدای خود کرده‌ اند، نیکولای خاریتونوف، را به عنوان کاندیدای خود معرفی می‌کنیم تا خلق های روسیه در کارزارهای انتخاباتی با برنامه های ما که همان برنامه‌های مدرنیزاسیون لنینی- استالینی است بیشتر آشنا شوند.

نیکولای خاریتونوف، کاندیدای ریاست جمهوری حزب کمونیست روسیه یکی از قدیمی ترین اعضای رهبری حزب کمونیست، نامزد قهرمان کار، عضو هیات رئیسه کمیته مرکزی حزب کمونیست، رئیس کمیته دومای دولتی برای توسعه خاور دور و قطب شمال و کاندیدای علوم اقتصادی است.

https://www.rline.tv/news/2023-12-23-press-konferentsiya-po-itogam-xviii-sezda-kprf-23-12-2023/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۴ دسامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: