ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۳ دی ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فیسبوک پیک نت

از روز سه شنبه توقیف شد 
 
 
 

 

فیسبوک از صبح روز گذشته (سه شنبه) حتی ۶ روز جلوتر از تهدیدی که پیک نت را کرده بود، فیسبوک پیک نت را توقیف کرد و بست. دلیل این کار انتشار عکس و فیلم و خبر از جنگ اوکراین و  جنگ غزه بود. این درحالی است که ما در هفته های گذشته، بسیار کوشیده بودیم، عکسها و فیلم هائی را برای انتشار انتخاب کنیم که زمینه و بهانه توقیف پیک نت نشود، اما ظاهرا همان اندک عکسها و فیلم هائی که منتشر کردیم نیز برای فیسبوک قابل تحمل نبود و آن را عبور از مرز قرمز سانسور تشخیص داد.

 ما بصورت موقت یک صفحه در فیسبوک راه اندازی کرده ایم که نمیدانیم این صفحه را نیز فیسبوک تا چه زمانی تحمل خواهد کرد و اقدام به بستن آن نخواهد کرد.

برای ما بسیار جالب است که حکومت در ایران فیسبوک، سایت و تلگرام پیک نت را فیلتر کرده و در خارج از کشور هم فیسبوک آن را توقیف. آزادی جمهوری اسلامی و دمکراسی غربی!

فعلا، خوانندگان و آن چند هزار دوست فیسبوک پیک نت که عادت به مطالعه آن روی فیسبوک داشتند می توانند از آدرس زیر استفاده کنند و البته توصیه می کنیم، که بهتر است برای محکم کاری، به جمع دوستان و خوانندگان پیک نت روی سایت این روزنت و یا تلگرام آن بپیوندید.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100069128584981


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳ ژانویه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: